رئیس جمهور شیلی در حمایت از مردم فلسطین، از دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، از آغاز ضد حملات در جنگ علیه روسیه خبر داد. با این حال، زلنسکی از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات این حملات خودداری کرد.
فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور فرانسه از موافقت با پیشنهاد ناتو برای افتتاح دفتر هماهنگی در ژاپن، خودداری کرده است.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون قیمت مرغ به بالای ۷۰ هزار تومان رسیده است و رئیس مجلس نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. انتظار اینست که وی از ارائه راهکار مورد نظر خود به دولت خودداری نکند.
دزفول - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از شهروندان خواست به منظور حفظ محیط زیست، هشدار رها سازی ماهی قرمز را جدی بگیرند و از رهاسازی آن در روز طبیعت خودداری کنند.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
رئیس جمهور ترکیه با هشدار به آمریکا، گفت که واشنگتن به دلیل خودداری از تامین جنگنده‌های اف۳۵ پیشرفته به آنکارا، تاوان خواهد داد.
علی‌رغم اقدام آمریکا و غرب به ارسال تجهیزات سنگین به اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه مدعی شد که غرب باید از افزایش تنش‌ها با روسیه خودداری کند.
عکس یادگاری رئیس جمهور آمریکا و معاونش با بازیکنان تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در کاخ سفید خبرساز شده است.
مقام ارشد حزب حاکم ترکیه خودداری دولت سوئد از پیگرد قانونی حامیان گروه تروریستی پ.ک.ک که در استکهلم علیه رئیس جمهور ترکیه تظاهرات کرده بودند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
وزارت امور خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای مطبوعاتی خواستار خودداری از تفسیر بیش از حد و غیرضروری اظهارات رییس جمهور کره شد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به خودداری اوکراین از پذیرش آتش‌بس اعلام شده از سوی مسکو واکنش نشان داد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل خودداری از همکاری با کمیته تحقیقات درباره یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، به حبس محکوم شد.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور در تماس‌های تلفنی جداگانه با سران تاجیکستان و قرقیزستان، از آنها خواست از افزایش تنش‌های مرزی خودداری کنند.
گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی به دلیل خودداری از دریافت استوار نامه سفیر رژیم صهیونیستی، مورد هدف سازمان های صهیونیستی قرار گرفت.
پمپئو مدعی شد: رئیس جمهور بایدن می‌بایست از صدور روادید برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران برای سفر به نیویورک خودداری کند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث برای انتخاب کارلوس کی‌روش خودداری کرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به مشکل تردد اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز عراق گفت: اتباع خارجی تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی و تغییر دراگان اسکوچیچ خودداری کرد.
میراحمدی در ادامه تاکید کرد: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، پنج‌شنبه سیزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ