وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل از قاتلان، مجرمان و عناصر تروریستی خود، مسئول جنایت ها و نقض حقوق ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
علی مطهری نوشت: از جناب باهنر بعید بود که بگویند اگر کسانی انتخابات را تحریم کنند از نظام خارج شده‌اند
فضائلی نوشت: آنچه دفتر میرسلیم درباره رهبری گفت سخنی نسنجیده و ناصواب بود
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
دولت طالبان به اظهارات وزیر دفاع روسیه مبنی بر این‌که گروه‌های مسلح در افغانستان امنیت این کشور و منطقه را به «خطر می‌اندازند»، واکنش نشان داد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
اظهارات این مهره سیاسی غرب، در واقع ترجمه پیام تهدید غربی‌هاست مبنی بر این که اگر باج‌های دیگری مانند برجام ندهید، ما سیاست‌های آشوب‌افکنانه را در پی می‌گیریم. در واقع، شیطنت اخیر غربی‌ها برآمده از آسیب‌ها و خسارت‌های روند برجام در القای (نادرست) ضعف ایران است. مشابه این روند، پس از شکست فتنه سبز و تشویق غرب به انجام تحریم‌های فلج‌کننده توسط برخی سران و حامیان فتنه سبز بود.
وزیر اطلاعات گفت: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد: طالبان تلاش می کند تا از خاک افغانستان ضدپاکستان و کشورهای دیگر استفاده نشود.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای آذربایجانی خود ضمن ابراز نارضایتی از برخی اظهارات غیر واقع بینانه مطرح شده در روزهای اخیر، رعایت احترام به حاکمیت کشورها را یک اصل مهم برشمرد.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
فیلم اظهارات ضارب اراکی درمورد ویدیویی که خود خالق آن بوده است را مشاهده می‌کنید.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
کاخ سفید در جدیدترین مواضع خود اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را اصلاح کرد!
رئیس جمهور روسیه اظهارات اخیر مکرون درباره نقش مسکو در قفقاز را «غیرقابل قبول» خواند.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
فیاض زاهد: لیلاز اصلاح‌طلب است اما تحلیل هایش راست افراطی را مدهوش می‌کند!
مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ