نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نماینده سابق مجلس اضافه کرد: «صد‌ها حوزه و رشته علمی، فناوری و صنعتی با فناوری هسته‌ای به مرحله تکنولوژی برتر می‌رسند. یعنی ایران تا به حال هزینه تحریم را پرداخته است و به‌طور طبیعی حاضر نیست آنچه تا امروز به آن رسیده است را واگذار کند.»
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: طبق بررسی‌هایی که در کشور درباره عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی برای آموزش و ترویج جوانی جمعیت انجام دادیم، تنها دستگاهی که در درون خودش برخلاف آمار کشور، با افزایش نرخ ازدواج مواجه بود، سپاه پاسداران بود.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.
نماینده پارلمان اردن خواستار اعلام جهاد و جذب نیروهای داوطلب در تمامی کشورهای اسلامی به منظور آزادسازی مسجدالاقصی و بازگشایی تمامی مرزها با فلسطین اشغالی شد.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان جانباز هرچه رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با هدف حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار حمایت از صندوق‌های بازنشستگی حدود ۱۵ درصد از کل منابع عمومی را در لایحه بودجه سال آینده به خود اختصاص داده است.
نماینده سازمان ملل در امور لیبی از جامعه بین الملل خواستار حمایت از توافق آتش بس در این کشور شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: مسکو قبلاً به صراحت اعلام کرده بود که به کشورهایی که سقف قیمت ضدبازار را حمایت کنند، نفت عرضه نخواهد کرد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
نماینده چین در سازمان ملل در سخنانی خواستار حمایت قاطعانه جامعه جهانی از افغانستان شد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موجب رشد و شکوفایی آنها می‌شود، گفت: مطمئن باشید دشمنان و کشورهای خارجی فناوری روز را در اختیار ما نمی‌گذارند.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
نماینده دائم کویت در سازمان ملل ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین، از مبارزات آنها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور رسیدن به حقوق سیاسی مشروع خود، حمایت خواهد کرد.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
نماینده سازمان ملل متحد در عراق بر حمایت این سازمان برای تشکیل دولت جدید در این کشور تاکید کرد.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
یک نماینده مجلس با اشاره به نقش کلیدی دستگاه‌های اجرایی در رشد و توسعه شرکت‌های خلاق گفت: این نهادها باید در راستای حمایت از این شرکت‌ها نگاه خود را تغییر دهند و به اصطلاح پوست اندازی کنند.
سخن نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، علاوه بر اینکه عاری از صحت است، توهین آشکار به شخصیت‌هائی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با دخالت‌های آمریکا و طالبان به عنوان مهره‌های آمریکا هستند.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: حمایت از دولت به معنای اطاعت از آن نیست؛ ما وکیل مردم هستیم نه وکیل دولت و موثرترین شیوه حمایت ما، تشویق، نقد منصفانه و بیان نقاط ضعف دولت و مدیران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ