سمنان- رئیس بسیج اصناف کشور، از اجرای طرح پوشش مناسب برای فروشندگان زن در اصناف کشور خبر داد و گفت: ۱۰۰ طرح با این موضوع انتخاب شده تا فروشندگان یکی از آن را با انتخاب خودشان بپوشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
در سال زراعی جدید بیش از ۵.۲ میلیون هکتار اراضی دیم کشور تحت پوشش طرح جهش تولید قرار گرفته اند.
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خرداد ماه سال‌جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دهک های اول تا سوم اجرایی می‌شود.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
معاون امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از اجرای طرح تحول احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه در مراتع خبر داد و گفت: این طرح در سطح ۵۰ میلیون هکتار مراتع کشور اجرایی می‌شود.
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه ۷ میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند، گفت:برای بازنشستگان کشوری اجرای طرحی به نام اکمل طلایی در ۲۳ استان آغاز شده است.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
میامی- معاون وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه چهار میلیون هکتار اراضی کشور تحت پوشش طرح جهش تولید در دیم‌زارها است، گفت: این طرح، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان «نماد» در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۳ مدرسه خوزستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.
رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار طرح با محوریت افراد تحت پوشش بهزیستی اجرایی شده است.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
اسلامشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین اجتماعی از پوشش ۹۹ درصدی طرح نسخه الکترونیک در سراسر کشور خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون نسخه الکترونیک صادر می شود.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین اجتماعی از پوشش ۹۹ درصدی طرح نسخه الکترونیک در سراسر کشور خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون نسخه الکترونیک تولید می شود.
نشست بررسی نحوه اجرای طرح «تامین مالی زنجیره تامین» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدرضا فرزین در بانک ملی ایران برگزار شد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ