دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر این شهرستان و دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت، خبر داد
شمار زیادی از فلسطینی‌ها امروز نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
حدادی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانشجوی افغانستانی در کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: ما دنبال حل مشکل مالی این دانشجویان هستیم ضمن اینکه بسیاری از دانشجویان افغانستانی علاقمند هستند به شکل مجازی در کشور تحصیل کنند بعد از اعمال محدودیت تحصیل برای دختران افغانستانی سه دانشگاه تک جنسیتی ما (الزهرا، کوثر و حضرت معصومه) اعلام آمادگی کردند تا دانشجویان متقاضی را پذیرش کنند.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
علی وحدت گفت:زیرساخت تسهیلات ۴۰ هزار میلیارد تومانی آماده شده و برخی از الزامات قانونی آن باقی مانده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
آبادان - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
رئیس انجمن اسقاط خودرو با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار خودرو در طرح جایگزینی و ۳۰ هزار خودرو درطرح های دیگر اسقاط شده اند، گفت: با این روند برای اسقاط تمام فرسوده ها به ۴۰۰ سال زمان نیاز داریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۴۰ هزار قبض (معادل سه درصد مشترکان) از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قبض صادر شده، خوش مصرف شده و پاداش دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
با استعفای علی صالح آبادی فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
اردبیل- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در یک سال گذشته ۴۰ هزار شغل در پارک‌های علم و فناوری و مجموعه‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
ساخت ۴۰ هزار و ۶۴ واحد از نهضت ملی مسکن
امروز یکشنبه هشتم آبان‌ ماه، ۴۰ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از کمک یارانه‌ای ۴۰ هزار میلیارد تومانی به کشاورزانی که طرح الگوی کشت را در زمین‌های زراعی خود رعایت کنند خبر داد.
میزان پاداش دو تورنمنت ساحلی تور آزاد آسیا و مسابقات قهرمانی مردان آسیا 40 هزار دلار اعلام شد.
تفاهم نامه ای 4 جانبه برای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش بنیان در راستای توافق برای تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به زیست‌بوم نوآوری منعقد شد.
مسئولان کشور آفریقایی سودان در پی سیل مرگبار که منجر به کشته شدن ده ها نفر شده است، حالت فوق العاده و آماده باش اعلام کردند.
سفیر روسیه در بیروت تاکید کرد که کشورش با اهدای ماهانه ۴۰ هزار تن گندم به لبنان، برای رفع بحران کمبود آرد در این کشور، موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ