رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار طرح با محوریت افراد تحت پوشش بهزیستی اجرایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: ۳۱ سارق دستگیر و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.
رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل فاضلاب در شهر تهران در منطقه ۲۲ است، توضیح داد: این مشکل به علت زمین‌شناسی منطقه است که امکان اجرای اگوی شهری به علت بافت سنگی آن فراهم نیست.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: ۴ دستگاه اجرایی اعلام کرده که ظرفیت استخدام ۲هزار و ۵۰۰ نخبه را دارند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را به صورت همخوانی اجرا کردند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی حلقه اول محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن حد فاصل میدان فردوسی تا میدان آزادی به اجرا درآمده است.
رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شاهد عدم اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه‌های دولتی هستیم و سازمان حفاظت محیط‌ زیست که خودش باید متولی باشد، از ۲۲ تکلیف قانونی ۱۲ مورد را اجرا کرده است.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای طرح لایروبی و بازسازی قنات‌های این محدوده غربی تهران گفت: ۱۲ کیلومتر از کانال‌های آب‌های سطحی منطقه نیز مورد لایروبی و نظافت قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات خط کشی معابر این منطقه در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: در مدت زمان یک هفته ۲۱ کیلومتر از معابر مورد رنگ آمیزی محوری قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این منطقه گفت: ایجاد غرفه در محوطه عمومی مراکز خرید تخلف است.
پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۸۰ هزار متر مربعی در معابر محلات غرب تهران در مدت ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از کسب رتبه سوم اجرای آرای ماده صد و برخورد با تخلفات ساختمانی بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از تسریع در اجرای عملیات دسترسی بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این دسترسی در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ