چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با شعار "۴۰۰ ثانیه تا تل‌آویو" همزمان با رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح رونمایی شد.
سمنان- رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد خانه می سازد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتار اراضی آبی به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده اند.
پورمقدم گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد حجم نهال‌هایی که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال کاشته می‌شود، در قالب طرح‌های مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می‌آیند.
زاهدان- مدیرکل دفتر تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته، با نرخ ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه سلاح فوق راهبردی آرمان که به زودی خبرهایی از آن خواهیم شنید، می‌تواند اهداف را در برد چهارصد کیلومتری منهدم کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز جمعه یک مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ