مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خرداد ماه سال‌جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دهک های اول تا سوم اجرایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای برخی اخبار مبنی بر پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض برای حضور کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی اربعین را کذب و بی‌اساس خواند.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی وزیر نیرو با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در صنعت آب و برق برگزار شد.
سرپرست وزارت ورزش با حضور در ساختمان این وزارتخانه و حاضر شدن بر سر مزار شهدای گمنام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکلات مربوط به امور کارفرمایان و کارگران در دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه طراحی سامانه‌ای را از سال گذشته آغاز کرده است که می‌توان با کمک آن افراد بیکار، جنسیت، نوع مهارت‌ها و دانش آنان و ... را شناسایی کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ریزی برای حمایت از مشاغل خانگی حوزه مد و لباس خبر داد.
در زمستان ۱۴۰۱ سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان ۲۷.۴ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰.۸ درصد افزایش داشته است.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سمت خود برکنار شد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون کار را ملزم به بیمه کردن کارگران خود کردند.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
طبق ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، وزارت کار مجاز به فروش ۹ ملک متعلق به خود در استان تهران و واریز وجوه حاصل از فروش آن به حساب درآمد عمومی کشور شد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان ملت در مجلس، حلقه اتصال مردم و دولت هستند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پیشانی پاسخگویی دولت به اکثریت صنوف جامعه دانست.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند یک وزیر قوی و توانمند است که دولت در معرفی وزیر بعدی باید به این مسئله توجه کند.
لحظاتی از حضور زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار به عنوان خادم در کربلای معلی را میبینید.
­وزارت کار با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خواست برای تایید مدارک خود از فردا به محل‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.
معاون وزیر صمت گفت: مقرر است با واردات خودرو از یک سو بازار تنظیم و از سوی دیگر بستر رقابتی شدن قیمت خودروهای داخلی با محصول خارجی فراهم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ