عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی وعده داده بود که دولت برای تامین هزینه نصب کنتور هوشمند از کشاورزان حمایت کند.
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم اجرای قوانین حمایت از جامعه معلولان توسط دولت تاکید کرد و گفت: اجرایی نشدن این قانون از سوی هیچ دستگاهی یا سازمانی پذیرفته نیست.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی گفت: قوه قضائیه از اقداماتی که منجر به حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال شود،حمایت می‌کند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم حمایت و کمک رسانی به سوریه درپی زلزله اخیر در این کشور تاکید کرد.
یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ها باید با فروش اموال مازاد خود در تأمین منابع بخش تولید که بیشترین آمار اشتغال زایی را دارند مشارکت کنند.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
رودسر- باغداران کیوی با گلایه از افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها خواستار حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان این محصول ارزآور شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.
«جو بایدن» روز جمعه در واکنش به تأکید برخی از جمهوری‌خواهان بر لزوم توقف حمایت از اوکراین عنوان کرد که حمایت از اوکراین حمایت از اروپا و ناتو است.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولان است، تصریح کرد: امروز شاهد غارت مغزها هستیم.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، از اغتشاش‌گران در ایران حمایت کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در راستای راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه مردم و مسئولین قزوینی باید از این تیم حمایت کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم که صدر جدول لیگ دسته یک را از دست ندهیم.
وزیر امور خارجه آلمان با ادعای اینکه پوتین درباره جنگ اوکراین دچار توهم شده بود، گفت: اگر لازم باشد سال ها از اوکراین حمایت می کنیم.
استاد دانشگاه مسکو با اشاره به اینکه امنیت ترکیه به معنای امنیت سوریه است گفت: خروج آمریکا از سوریه محور اصلی گفت‌وگوها طی دیدار هیئت تُرک با بشار اسد خواهد بود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دهه شصتی‌ها به دلیل اینکه اگر از یک سنی ازدواج آنها بگذرد ممکن است به تجرد قطعی آنان منجر شود لازم است که به صورت ویژه از آنان حمایت کنیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت استقرار بانکداری اسلامی را برعهده بانک مرکزی قرار دادند و لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ را از اهداف و سیاست‌های این بانک برشمردند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین در صورت لزوم تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ