کرمان – وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت به مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال قرار است بخشی از خدمات در دسترس مردم به صورت هوشمند یعنی بدون نیاز به ارائه مدرک و با انجام خودکار استعلامات در اختیار کاربران قرار بگیرد.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: برای ارتقای معیشت مردم و توسعه اقتصادی منطقه از دولت انتظار می‌رود که در حوزه گمرکات، بنادر و… امتیازات ویژه‌ای به شهرهای آبادان و خرمشهر ارائه دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود مستقیم و طرح مجلس و همچنین همکاری و اراده محکم دولت سیزدهم احیای دریاچه ارومیه تحقق یافت.
رئیس جمهور در آیین بهره برداری ۵ ایستگاه در خطوط ۶ و۷ گفت: در خدمات شهری مردم اساس کار هستند و یک ضلع مهم کار مردم هستند.
رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
وزیر ارتباطات راه اندازی رسمی فاز نخست پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر خبر داد و افزود: از طریق این پنجره و با یک کلیک بیش از دو هزار خدمت به مردم ارائه می شود.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی شد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
بایدن در نشست خبری مشترک با همتای اوکراینی در واشنگتن گفت که ما باید مطمئن شویم که «دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اولیه به مردم ایران ادامه دهد».
اردبیل- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سوء مدیریت‌ها در حوزه بهداشت و درمان، مجلس و دولت را برای اصلاح امور و بهبود ارائه خدمات به مردم دعوت کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده جدی در رأس و بدنه دولت مردمی برای بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نخبگان در نظام حکمرانی کشور وجود دارد.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
نمایند مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور لایحه‌ ساماندهی کارکنان دولت را به مجلس بفرستد و مجلس نیز از آن حمایت‌ می‌کند؛ با این کار یک بار برای همیشه تبعیض‌ها برچیده می‌شود.
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
سخنگوی دولت گفت: تمامی مراکزی که خدمات ناباروری به مردم ارائه می کنند مکلف هستند که با بیمه های پایه قرارداد ببندند و در صورتی که از این کار امتناع کنند، مجوز فعالیتشان تمدید نخواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک مجلس در مواجهه با گزارش دولت و مذاکرات هسته‌ای، لغو کامل تحریم‌ها است و دولت باید گزارش تحریم‌های لغو شده را به مجلس ارائه کند.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ