قزوین - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کند، گفت: تربیت نسل مؤمن و کارآمد مهم‌ترین سیاست نظام آموزش و پرورش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
سند تحول آموزش و پرورش با وجود اینکه برای نظم بخشی به کنش‌های تعلیمی و تربیتی ما نگارش یافت اما خود تبدیل به یک زخم ترمیم نیافته و مذمن گردیده که حل کردن آن برای مدیران، مستبعد جلوه می‌کند.
تغییر مداوم وزرای آموزش و پرورش در روند پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، بی ‌تأثیر نبوده است.
بایسته‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
خبرگزاری مهر در هفته جاری در پرونده‌ای با عنوان «بایسته‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» به ابعاد مختلف این سند می‌پردازد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی همکاری با دستگاههای ذیربط برای به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
نقد نرم افزاری به آموزش و پرورش، پیشی گرفتن حل مسائل سخت افزاری به موضوعات محتوایی، سند تحول بنیادین، سند ۲۰۳۰ در در نشست عدالت آموزشی در مدارس بررسی شد.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
نوری با بیان اینکه پس از تصویب سند بنیادین بازهم موانعی ایجاد کردند و سند ۲۰۳۰ را خواستند جایگزین کنند، گفت: حرکاتی در مهرماه امسال دیدیم نشأت گرفته از سند ۲۰۳۰ است بنابراین نتیجه می‌گیریم که باید سند خودمان را اجرا کنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان اجرا شد و هیچ کس نگفت شروعش در راستای سند تحول بنیادین بوده و همه پرسیدند چقدر به حقوق اضافه شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان این ملت از هیچ کوششی برای توقف در مسیر انقلاب دریغ نمی‌کنند، گفت: تربیت نسل آینده جزو دغدغه‌های اصلی علما در کشور ما بوده و آموزش و پرورش نیز اهمیت این دغدغه را درک می‌کند.
زنجان-مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدارس الگوی سند تحول آموزش و پرورش  راه اندازی می شود و تلاش داریم تا در هر منطقه آموزشی چند مدرسه الگو داشته باشیم.
رئیس‌جمهور در اجلاس تحول آموزش در محل سازمان یونسکو گفت: ایران سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش خود را بر اساس فلسفه ایرانی و اسلامی و بدون اتکا به سند ۲۰۳۰ تدوین کرده‌ است.
بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حقوق دومیلیونی معلمان اجرایی نمی شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه ‎بندی اگر به خوبی اجرا شود بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ