مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه‌ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه‌های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
ایراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در تهران گفت: ایران به اشکال مختلف و در همه سطوح در کنار مردم یمن ایستاد و می ایستد. این مواضع محکم و صادقانه ایران از روز اول تاهمین لحظه است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته از حقوق مردم عزیز یمن و گفتگو برای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان حمایت می‌کند.
به گزارش منابع خبری و به نقل از مقامات یمن بر اثر ازدحام بیش از حد جمعیت در محل کمک‌های خیرخواهانه در یمن تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نتایج مذاکرات با عربستان به‌طور رسمی به مردم یمن اعلام خواهد شد.
رئیس سابق دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن گفت: حدود هشتاد درصد مردم یمن هرکدام به نحوی نیازمند دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
«ضیف الله الشامی» ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در راهپیمایی و اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.
«عبدالله علی صبری» با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، بیانگر «پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر» است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی وقوع زلزله شدید در سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور ابراز همدردی کرد.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تنها ضامن بازگشت آتش بس به این کشور را اجرای مطالبات مردم یمن و استیفای حقوق آنها دانست.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده در روز ۱۳ آبان را نشانگر آمادگی بالای ملت ایران برای دفاع از نظام خود برشمرد.
وزارت امور خارجه یمن از ادعای آمریکا مبنی بر اهتمام به برقراری صلح در یمن در حالی که مردم این کشور هر روز با سلاح های آمریکایی کشتار می شوند، ابراز تعجب کرد.
کشتی حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی توقیف شد.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
وزیر امور خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه، روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در یمن جنگ را به سمت جنگ اقتصادی می‌برند تا بتوانند مردم را به ستوه آورند و آنچه می‌تواند باعث غلبه بر مشکلات شود، تقویت روحیه شجاعت، صبر و مقاومت است.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ