دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .
مصیب نعیمی، مدیرمسئول روزنامه الوفاق و تحلیلگر مسائل خاورمیانه معتقد است که نفوذ ایران در یمن چندان هم بالا نبوده است و این بهانه‌ای بود که عربستانی‌ها برای توجیه حمله به یمن ساخته و پرداخته کردند. نعیمی معتقد است که توافق ایران و عربستان به این معنا نیست که بحران یمن به‌طور کامل پایان یافته است و برآورده شدن خواسته‌های هر یک از طرفین مذاکرات بیشتری را می‌طلبد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از ائتلاف عربی خواست تا با اجرای عملی شروط صنعا، حسن نیت خود را ثابت کند.
اسناد به تازگی فاش‌شده پنتاگون درباره جنگ یمن نشان می‌دهد که ریاض به شکل بی‌سابقه‌ای درصدد نجات خود از باتلاق جنگ یمن بوده، اما واشنگتن مخالف رویکرد ریاض و خواستار تداوم جنگ با صنعا است.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یورش اشغالگران صهیونیست به نابلس را محکوم کرد و خواستار حمایت ملت های عربی اسلامی از فلسطین شد.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت سوریه شد.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی با صدور بیانیه ای خواستار توقف فاجعه انسانی در یمن و لغو محاصره این کشور شدند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.
محمدعلی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که به سر بردن در وضعیت نه صلح و نه جنگ امکان پذیر نیست.
وزارت امور خارجه یمن در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، مواضع این اتحادیه را موجب طولانی تر شدن زمان جنگ در این کشور برشمرد.
مقامات یمنی خواستار بازگشایی بنادر یمن به روی کشتی‌ها و شرکت‌های بین‌المللی شدند.
رئیس شواری عالی سیاسی یمن در پیامی سالروز انقلاب الجزایر را به عبدالمجید تبون رئیس جمهور این کشور تبریک گفت و خواستار این شد که مسئله فلسطین محور نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر باشد.
هیئت وزیران عربستان سعودی از جامعه بین المللی خواست ضمن تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، این جنبش را مورد تحریم قرار داده و منابع مالی آن را مسدود نماید.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن خواستار اقدام عملی به منظور پابرجا ماندن آتش بس در یمن شد.
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل خواست تا مقاصد جدید را برای پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا بازگشایی کند.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار پرداخت حقوق کارمندان، باز کردن فرودگاه و بندر و پایان دادن به محاصره یمن همزمان با تمدید آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ