عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این کشور موشک های بالستیک دور برد در اختیار دارد که مایه نگرانی رژیم صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
مصیب نعیمی، مدیرمسئول روزنامه الوفاق و تحلیلگر مسائل خاورمیانه معتقد است که نفوذ ایران در یمن چندان هم بالا نبوده است و این بهانه‌ای بود که عربستانی‌ها برای توجیه حمله به یمن ساخته و پرداخته کردند. نعیمی معتقد است که توافق ایران و عربستان به این معنا نیست که بحران یمن به‌طور کامل پایان یافته است و برآورده شدن خواسته‌های هر یک از طرفین مذاکرات بیشتری را می‌طلبد.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
یمن تجاوز موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.
در فرهنگ چینی خرگوش را موجودی خوش یمن، مهربان، باهوش و خون گرم می‌دانند. دیگر حیوانات زودیاک چینی عبارتند از: گاو، موش، ببر، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، بارها استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داده است.
مناطقی از استان صعده در یمن صبح امروز هدف حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
منابع نزدیک به ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شدند که جنبش انصارالله موشک های بالستیک به سمت شهر مأرب شلیک کرده است.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
صنعا پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد رژه نظامی بزرگ در میدان السبعین به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر بود.
منابع یمنی از سلاح ها بازدارنده و موشکهای مخوفی پرده برداشتند که در جریان رژه نظامی در میدان السبعین صنعا به نمایش درآمده است.
نیروهای مسلح یمن در جریان رژه نظامی خود، از موشک های جدید رونمایی کردند.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.
هل‌فایرکه ابتدا در سال ۱۹۸۰ به عنوان موشک ضدتانک طراحی شده بود، طی دو دهه گذشته توسط سرویس‌های نظامی و اطلاعاتی برای حمله به اهدافی در عراق، افغانستان، یمن و دیگر مناطق استفاده شده است. این موشک‌های هدایت شونده، به صورت گسترده در نبرد‌های مختلف سراسر جهان استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ