رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مقامات این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دستور تعطیلی تمام مدارس نزدیک به نوار غزه را صادر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی قصد دارد تمام تلاش خود را برای لغو قوانین تصویب شده در خصوص اصلاحات قضائی به کار بگیرد؛ اقدامی که می تواند موج جدید درگیری ها در اراضی اشغالی را در پی داشته باشد.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ تمام عیاری خبر داد که به زودی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان آغاز خواهد شد.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
دبیر کل جهاد اسلامی به موضع گیری درباره یورش رژیم صهیونیستی به جنین پرداخت.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی دهه‌هاست با زیرپاگذاشتن تمام قوانین بین‌المللی به یک ماشین کشتار بدون مهار و به‌طرز فزاینده‌ای جنایتکار مبدل گشته است.
دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که قطر یک دشمن به تمام معنای این رژیم به شمار می‌رود.
در پی عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، سفر خود به آمریکا را ناتمام گذاشت.
پلیس رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینی ها، شامگاه یکشنبه به صورت رسمی از تمام ساکنان سرزمین های اشغالی خواست روز برگزاری انتخابات کنست با خود سلاح به همراه داشته باشند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.
دبیرکل جنبش النجباء عراق بر حمایت از مقاومت فلسطین در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ