هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید هر سال تیم بسیار قدرتمندری دارد.
پس از گذشت زمان زیادی از توقیف غیر قانونی محموله نفتی ایران توسط آمریکا؛ رسانه های آمریکایی از دلایل عدم تخلیه این محموله پرده برداشتند.
دولت فرانسه در آستانه جشن ملی «روز باستیل» تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.
یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از نگرانی‌های این رژیم در خصوص فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی و تأثیر آنان در نبردهای پیش‌رو پرده برداشت.
در پی اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشینان دچار هراس شده‌اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده‌اند.
پس از پرتاب دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت در جنین، رسانه‌های عبری زبان با اذعان به هراس خود، نسبت به این رخ‌داد واکنش نشان دادند.
رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.
هراس محافل صهیونیست از موشک های نقطه زن حزب الله همچنان ادامه دارد.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
در یکی از نیمه نهایی های جذاب لیگ برتر والیبال تیم های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف هم می‌روند.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای  اسلام هراسی را نابود کرد.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
دادستان کل کشور در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که درباره حمایت بیشتر ناتو از نیروهای مسلح این کشور، با دبیرکل این ائتلاف صحبت کرده است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ