تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
منابع فلسطینی از دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.
فیلمی که ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن خودرو در غزه منتشر کرد را می‌بینید.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.
ارتش رژیم صهیونستی به مناطقی در لبنان و غزه حمله کرد.
ارتش اشغالگر بمباران غزه و لبنان به شرطی از سر نمی‌گیرد که از غزه و لبنان حمله جدیدی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد.
منابع خبری از حمله راکتی به شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و فعال شدن آژیز خطر خبر دادند.
شبکه ۱۳ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد، حمله به برج مراقبت حماس در پی انفجار بمبی در نزدیکی تیم مهندسی انجام گرفت که در نزدیکی دیوار امنیتی مشغول عملیات مهندسی بودند. انفجار این بمب تلفاتی نداشت.
رسانه های فلسطین با انتشار عکس ها و فیلم هایی، جزییات جدیدی از حمله هوایی صهیونیست‌های اشغالگر به نوار غزه را رسانه ای کردند.
ضعف بنیادین تل آویو اثباتگر این نکته است که وضعیت برای رژیم صهیونیستی تغییر کرده و این بار محور مقاومت است که برای صهیونیست ها معادله تعیین می کند.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
وزیر خارجه کوبا اعلام کرد که کشورش حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم می کند.
دبیر کل اتحادیه عرب خواستار توقف فوری حملات به نوار غزه شد و این رژیم را مسئول پیامدهای ناشی از تشدید اوضاع دانست.
در ادامه واکنش ها به جنایت رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وزارت خارجه عراق نیز این جنایت را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.
مروری بر جایگاه شهید جعبری، نشان می دهد رژیم صهیونیستی از مسیر نظامی جهاداسلامی در نوارغزه بسیار نگران و واهمه دارد، لذا حاضر است در شرایطی هزینه نبردی جدی و پیشدستانه را پرداخت کند.
لاپید و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند حمله به غزه را صرفاً متوجه جهاد اسلامی کرده و آن را به یک گروه مقاومت تنزل بدهند چراکه قطعاً مقاومت فلسطین به صورت یکپارچه به این حمله وحشیانه پاسخ خواهد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ