سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ تمام عیاری خبر داد که به زودی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع یمن گفت: رژه‌ها و رزمایش‌ها، مصرف رسانه ای ندارند و ما رزمنده ماهر و قوی که توان انجام هر ماموریت جنگی در سخت ترین شرایط را داشته باشد،
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
سرمربی تیم امید شرایط تیمش را در آستانه حضور در مسابقات غرب آسیا سخت دانست.
یک مسئول فلسطینی عالی رتبه اعلام کرد که جنایت ترور خضر عدنان از رهبران بارز جهاد اسلامی، پاسخی دردناک را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
این درگیری همه نشانه‌ها و ظرفیت‌ها برای تبدیل شدن به یک جنگ داخلی طولانی‌مدت را دارد و همین باعث شده تا تسلط بر آن سخت شود.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
آشنایی با حریفان شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد.
روی ماتا، مربی استقلال، پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت هر بازی برای ما از این به بعد خیلی سخت خواهد بود.
شاید سخت بتوان باور کرد که ایالات‌متحده چنین تقابلی را کلید خواهد زد. شکست‌دادن نیروی دریایی چین، گرچه عملی، اما مسئله را حل نخواهد کرد. تا جایی که قلمرو سرزمینی چین دست‌نخورده باشد، پکن می‌تواند نیروهایش را بازسازی کند.
اوکراین از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تا علناً و به صورت رسمی جنگ در اوکراین را محکوم کند.
در دومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «آه سرد» به تهیه کنندگی هادی محقق و کارگردانی ناهید عزیزی، «جنگل پرتقال» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و کارگردانی آرمان خوانساریان و «یادگار جنوب» به تهیه کننده مجتبی رشوند و کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهند شد.
در دومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «آه سرد» به تهیه کنندگی هادی محقق و کارگردانی ناهید عزیزی، «جنگل پرتقال» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و کارگردانی آرمان خوانساریان و «یادگار جنوب» به تهیه کننده مجتبی رشوند و کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهند شد.
سرمربی نساجی معتقد است نباید با مصاحبه‌ها شرایط قضاوت را برای داوران سخت کرد.
سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر به هیچ وجه قصد کنار کشیدن از جنگ قهرمانی لیگ بیست و دوم را ندارد.
رئیس جمهور مصر از مردم این کشور خواست که در مقابل مشکلات و چالشها راه پایداری در پیش بگیرند.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
یک فعال سیاسی و نظامی یمنی ضمن هشدار به متجاوزان درباره ادامه تعلل در اجرای آتش بس از جنگ سختی که در راه است، خبر داد.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.
جنگ روسیه و اوکراین که مرزهای دو کشور را درنوردیده و نیز تغییر ماهیت آن در بعد نظامی و ابعاد سیاسی باعث شده که به سختی می توان پیامدهای آن را برای منطقه و جهان  برشمرد.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ