مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دشمن و دنباله‌های داخلی آن و از جمله افراطیون مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌های بی‌سواد تصور می‌کردند که زنان و دختران ایران تحت تاثیر تبلیغات گسترده، حجاب را کنار گذاشته و دیگر به‌ندرت می‌توان، حجاب بر سر دختران و زنان کشورمان دید. اما زهی تصور باطل، زهی خیال محال.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
شاید برای اولین بار بود بین فوتبال و ورزشی دیگر ، نگاهم را به هاکی دوختم و از کرده خود پشیمان نبودم.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
از فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله گرفته تا مولکول‌های جدید؛ اکتشافات زیادی هستند که ممکن است باور نکنیم به دست چه کسانی انجام شده‌اند!
بر اساس تحقیقات جدید، دختران باردار بسیار جوان که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند، با خطر بیشتر عوارضی مانند پره اکلامپسی و سزارین روبرو هستند.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
مقامات آمریکایی در تداوم مداخله جویی در امور داخلی ایران، این بار موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر را مستمسکی برای دور جدید دخالت در امور ایران به بهانه حمایت از دختران ایرانی یافته‌اند و با ابراز نگرانی، خواستار تحقیقات در این زمینه شده‌اند.
مجتهدزاده نوشت: گروه‌هایی که دست به این کار می‌زنند، ریشه در کجا دارند؟ آیا بعید نیست که یک برنامه وسیع خرابکاری خارجی پشت موضوع باشد؟ آیا بعید نیست که ما با هسته‌های جدید و در حال گسترش گروه‌های افراطی و بنیادگرای نوظهوری در داخل مواجه باشیم؟
همشهری نوشت: آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
البته اعتراضات و واکنش‌ها به این تصمیمات طالبان به چهره‌های سیاسی هم کشیده شده است. فعالان سیاسی و سیاستمدارانی مانند حکمت یار با این تصمیم طالبان مخالفت کرده و خواهان بازگشت دختران به مدرسه و دانشگاه هستند. با این وجود هنوز هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ولی اطلاعاتی وجود دارد که دستور ممنوعیت تحصیل دختران در داخل طالبان هم اختلافات جدی ایجاد کرده است و برخی رهبران آن‌ها خواهان تجدیدنظر در این تصمیم هبت الله هستند
دستورالعمل جدید دولت اسپانیا برای فروش اسباب‌بازی‌های کودکان از روز اول دسامبر به اجرا درآمد. هدف از این دستورالعمل جلوگیری از ترویج کلیشه‌های رایج مانند اختصاص رنگ صورتی به دختران و رنگ آبی به پسران یا تبلیغ عروسک برای دختران و شخصیت‌های جنگجو برای پسران است.
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران با ترکیبی جدید و تنها با یک وزنه بردار با تجربه قدم به قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا می‌گذارد.
آمریکا روز دوشنبه در پیش‌نویس قطعنامه‌ای که رویترز آن را رویت کرده است، با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق انسانی زنان و دختران و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن را محکوم کرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
صالح نیکبخت وکیل پرونده مهسا امینی گفت: اگر برای مهسا اتفاقی افتاده باشد یا داخل ون بوده یا در سالن وزرا. طبیعتا، چون تعداد شاهدان ساختمان وزرا بسیار زیاد است، احتمال اینکه واقعه‌ای در آنجا رخ داده باشد، پایین است و اگر اتفاقی افتاده باشد، باید در داخل ون رخ داده باشد. در این میان خانواده مهسا مدعی هستند برای دخترشان در داخل ون اتفاقی رخ داده است. هر ون گشت ارشاد دو مأمور مرد دارد و دو مأمور زن. به همراه راننده ون، پنج نفر از نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی در داخل ون حضور دارند.
والدین چیا از اخبار پیرامون رابطه پیکه با دخترشان خوشنود نیستند و تصمیم گرفته‌اند خود را معرفی نکنند و از همه می‌خواهند تا به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ