والدین چیا از اخبار پیرامون رابطه پیکه با دخترشان خوشنود نیستند و تصمیم گرفته‌اند خود را معرفی نکنند و از همه می‌خواهند تا به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگه دوست دارین بدونین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیستن، چیکار می‌کنن، این صفحه رو دنبال کنین.
اگه دوست دارین بدونین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیستن، چیکار می‌کنن، این صفحه رو دنبال کنین.
اگه دوست دارین بدونین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیستن، چیکار می‌کنن، این صفحه رو دنبال کنین.
از زمانی که زین‌الدین زیدان در 27 مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد، او را کمتر در تیتر اخبار و مکان‌های عمومی دیده‌ایم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امید دارم که در فاصله زمانی سه ماهه تا قهرمانی جهان بتوانیم اختلاف رکوردها را جبران کنیم.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
تصاویری از بازرسی پلیس ژاپن توسط تیم امنیتی آمریکایی‌ها در حاشیه‌ی اجلاس G۷ را مشاهده می‌کنید.
علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در متن حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.
وزارت اطلاعات درمورد علیرضا اکبری اعلام کرد: ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای مدیریت پارک حاشیه‌ای برای ۷۰ هزار خودرو گفت: زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تغییر می‌کند.
یکی از اخبار حاشیه‌ای جدید حول و حوش باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد سنگین یک باشگاه قطری به مرتضی پورعلی گنجی بوده است.
مربی مس رفسنجان می گوید که مدیریت جدید این باشگاه به حمایت از کادرفنی پرداخته است.
در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای تا پایان سال بررسی شد.
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی سوم خود، روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه الثومه به مصاف آمریکا میرود.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی به دور از هرگونه حاشیه، برنامه آماده‌سازی خود را به بهترین شکل دنبال می‌‌کند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تعیین نرخ پارک حاشیه‌ای در شهر گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری تهران ملزم شده است که علاوه بر استفاده از فناوری و نیروی آموزش دیده در بهره برداری از پارک حاشیه‌ای، نسبت به اجرای طرح در معابر تایید شده توسط شورای ترافیک تهران در سطح مناطق ٢٢ گانه اقدام کند.
در حاشیه‌ی حضور مسعود پزشکیان نماینده‌ در مسجدی در این شهر، یک فرد معلوم الحال ضمن اهانت به او، قصد حمله‌ی فیزیکی داشت اما موفق نشد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ خبر و حاشیه‌ای وارد اردوی تیم‌های ملی شود.
رداد بذرپاش در حاشیه‌ی نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان، پذیرای همتای آذربایجانی خود بود.
در حاشیه این نشست ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو سرمربیان پرتغالی سپاهان و استقلال برخورد گرمی با هم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ