دستورالعمل جدید دولت اسپانیا برای فروش اسباب‌بازی‌های کودکان از روز اول دسامبر به اجرا درآمد. هدف از این دستورالعمل جلوگیری از ترویج کلیشه‌های رایج مانند اختصاص رنگ صورتی به دختران و رنگ آبی به پسران یا تبلیغ عروسک برای دختران و شخصیت‌های جنگجو برای پسران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوره مربیگری تخصصی درجه ۳ اسنوکر، در مشهد به کار خود پایان داد.
دوره مربیگری تخصصی درجه۳ اسنوکر، در مشهد به کار خود پایان داد.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در دوره قبل ترک فعل صورت گرفته و بیت المال از بین رفته است.
بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از انتشار صورت های مالی سه ماهه پایانی سال 1401 سودآوری 250 درصدی نسبت به دوره مشابه 1400 خبر می دهد.
تیم فوتوالی هیات ورزش روستایی زنجان با پیروزی برابر حریف یزدی خود به مقام قهرمانی اولین دوره فوتوالی کیش گیمز دست یافت.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
اگر اردوغان در انتخابات شکست بخورد دوره سختی را پیش‌رو خواهد داشت. ایهور سمیولوس، رییس انجمن مطالعات خاورمیانه می‌گوید که مطمئن نیست رییس‌جمهور فعلی در صورت شکست احتمالی، سمت خود را ترک کند.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
کلاسهای دوره مربیگری A آسیا روز گذشته و با اعطای مدارک مربیان به پایان رسید.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به صورت نصف و نیمه برگزار شد. به این دلیل که برخی تیم ها درگیر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند.
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه، پیش از بازی پایانی دور گروهی، جشن صعود خواهد گرفت.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه، پیش از بازی پایانی دور گروهی، جشن صعود خواهد گرفت.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
حضور ژول کنده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار امشب مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب فیکس بارسا به پایان رسیده است؟
بیت کوین های دانشگاه هلندی برگردانده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ