مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول‌های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.
مسابقات قهرمانی سه‌گانه از امروز به میزبانی شهر تبریز و با حضور ۲۱۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان تا بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌گردد.
اسامی نمایندگان ورزشکاران و مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مشخص شد.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
کمیته المپیک اروپا از غیبت قطعی ورزشکاران روس و بلاروسی در بازی‌های این قاره به میزبانی لهستان خبر داد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.
از هادی چوپان، به عنوان برترین ورزشکار مرد تقدیر و تشکر شد.
محمد نصیری یکی از ماندگارترین ورزشکاران تاریخ ایران است، ورزشکاری با خورجیبنی مدال طلا از رقابتهای جهانی و المپیک.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: از زمانی که بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی هرندی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شده است، ورزشکاران نابینا و کم‌بینا فضای مناسبی برای تمرین ندارند و در بلاتکلیفی بسر می‌برند.
نشست فنی پیرامون احتمال اعزام ورزشکاران رشته بوچیا به بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو برگزار شد.
مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر کشور در حالی به پایان رسید که امیرسرخوش در میان ۱۵۰ ورزشکار شرکت کننده موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر کشور در حالی به پایان رسید که امیرسرخوش در میان ۱۵۰ ورزشکار شرکت کننده موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: برای این که ورزشکاران اسکواش این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کنند و به فکر درآمدزایی نباشند، هر فصل مسابقاتی تحت عنوان جایزه بزرگ برگزار خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: 4500 تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: 4500 تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر به رشته هایی مانند قایقرانی توجه شود قطعا کارهای بزرگ تری صورت خواهد گرفت، رشته های هستند که می بازند ولی حواله خودرو می گیرند.
رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
حمید سجادی وزیر ورزش ایران، قبل از صدارت در این پست یکی از بهترین ورزشکاران آسیا در رشته دو و میدانی بود.
شطرنج‌باز 16 ساله اهل هندوستان به جوان‌تری ورزشکاری تبدیل شد که مگنوس کارلسن، قهرمان نروژی شطرنج جهان را شکست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ