عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
بسیاری از ما جمله ی «کارت‌خوان موجود است» را در نقاط مختلف بارها دیده‌ایم و در هر بار مراجعه به فروشگاه‌ها با تعدادی از دستگاه‌های کارت‌خوان مواجه شدیم که خدمات را به افراد ارائه می دهند.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آنها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
روزنامه عبری زبان هاآرتص با اذعان به اوضاع وخیم رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد که نظامی که ممکن است در آینده نزدیک در منطقه تغییر کند نظام اسرائیل است نه ایران.
روزنامه عبری زبان هاآرتص با اذعان به اوضاع وخیم رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد که نظامی که ممکن است در آینده نزدیک در منطقه تغییر کند نظام اسرائیل است نه ایران.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: تحویل تسلیحات دوربرد به اوکراین، اهداف نظامی روسیه را تغییر نمی‌دهد.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است/ بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
تربت حیدریه ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
رئیس جمهور چین در دیدار با بایدن گفته است که پکن به دنبال تغییر نظم بین المللی موجود یا مداخله در امور داخلی آمریکا نیست.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه شیوه های دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب تغییر کرده است، گفت: وحدت نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه است.
رهبر انقلاب: روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر می‌شود. نظام تک قطبی یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلاً فرض کنید آمریکا بنشیند برای عراق یا برای سوریه یا برای ایران یا برای لبنان یا برای فلان طراحی کند: «باید این کار را بکنید، باید این بشود، باید این نشود» گاهی بگوید، گاهی هم نگوید، اما عمل کند. امروز این جوری است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی شهرداری تهران خبرداد و گفت: استراتژی ما اصلاح و بهبود نظام تدوین بودجه در راستای ایجاد شفافیت و انضباط مالی است.
دفتر ریاست جمهوری قزاقستان از تغییر دوباره نام پایتخت این کشور به «آستانه» خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:یکی از رسالت‌های مهم ما ،ایجاد بستری مناسب برای تغییر بنیادین در نظام حکمرانی در حوزه محیط زیست است.
رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت صدمین روز حضورش در این سمت برگزار شد، در سخنانی گفت: به دنبال تغییر نظام کره‌شمالی با استفاده از زور نیستیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ