آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، با اعضای تیم قهرمان لیگ برتر این کشور دیدار و از آنها تجلیل کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با توجه به شرایط مالی این باشگاه باید اولویت‌بندی در خریدهای آنها صورت بگیرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت فصل برای سفیدپوشان عملا به پایان رسیده و آنها تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه در بازی‌های باقی‌مانده تلاش می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
ستاره تکنیکی اسبق پرسپوليس مدعی است که سه هفته پرماجرا در انتظار این تیم است اما برخی اتفاقات علیه مسیر آنها در جریان است.
با برگزاری مرحله مقدماتی کشتی آزاد اوپن آمریکا، فینالیست‌های اوزان دهگانه مشخص شدند که در بین آنها کشتی‌گیران شاخصی چون جی‌دن کاکس، گیبل استیوسون و زاهید والنسیا دیده می‌شوند.
معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
پولک پوست ها با زبان دراز و باریک و بزاق چسبناک، مورچه ها و موریانه هارا می خورند. آنها زمان احساس خطر مانند جوجه تیغی خود را جمع می کنند و تنها کفتار و گربه ایان بزرگ قادر به نفوذ به پوشش فلسی آن ها هستند.
محمد ربیعی می‌گوید ابلاغ حکم کمیته انضباطی در ۲۴ساعت مانده به بازی کاری غیر حرفه‌ای بوده و برنامه‌های آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
اسپوتنیک در گزارشی نوشت که تعداد اسناد کشف و ضبط شده از دفاتر شخصی رئیس جمهور آمریکا حالا به ۲۰ فقره رسیده و تعدادی سند نیز با برچسب «فوق محرمانه» نیز در بین آنها وجود دارد!
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مردم گنبد، دیگر به دنبال شادی و دیدن بازی جذاب نیستند و فقط قهرمانی در لیگ و یا حداقل صعود به نیمه‌نهایی، آنها را راضی و واقعاً خوشحال می‌کند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به برتری پرگل تیمش در جدال این هفته، مدعی است آنها در مسیر صعود خواهند بود و به زودی در جمع مدعیان اصلی قرار خواهند گرفت.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
رئال مادرید در هشت سال گذشته رکورد ویژه ای در فینال ها دارد. آنها در 16 فینال برنده شده اند و تنها دو بازی را واگذار کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ