سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مردم گنبد، دیگر به دنبال شادی و دیدن بازی جذاب نیستند و فقط قهرمانی در لیگ و یا حداقل صعود به نیمه‌نهایی، آنها را راضی و واقعاً خوشحال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
پرسپولیس باتوجه به شرایط خاص لیست خود، تصمیم به جذب یک گلر برزیلی جوان گرفت.
عملکرد دولت در ایجاد تغییر و تحولات در صنعت خودرو مثبت است
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
اولین جلسه هیئت امنای رصدخانه مهاجرت ایران با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد.
در تور امریکای بارسلونا درخشش فرمین لوپز در تمرینات همه به خصوص ژاوی را شگفت زده کرده است.
اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال ۱۴۰۱ برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.
تیم اصلی رئال مادرید در پیش‌فصل همراه با کاستیا، تیم دوم باشگاه تمرین خواهد کرد و کارلو آنچلوتی و رائول، مربیان دو تیم، در کنار هم بر عملکرد بازیکنان نظارت خواهند داشت.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.
تعدادی از مربیان، داوران و بازیکنان شطرنج استان تهران خواستار لغو انتخابات هیئت شطرنج استان تهران شدند.
کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در فصل گذشته، جایزه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد.
گلر جوان تیم فوتبال هوادار به دفاع از عملکرد داود فنایی پرداخت و او‌ را یکی از بهترین مربیان دانست.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
مربیان ایرانی و برزیلی پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه خوراکیان، عملکرد بازیکنان تیم امید را در بازی لیگ برتر تهران، زیر نظر گرفتند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: مربیان ایرانی با امکاناتی که به خارجی ها داده می شود بهتر نتیجه می گیرند.
جواد نکونام از تاثیر خوب بازی‌های جام جهانی در انگیزه بازیکنان، مربیان و عملکرد داوران می‌گوید.
شاهرخ بیانی پس از حذف تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی، به انتقاد از عملکرد کارلوس کی‌روش پرداخت.
فدراسیون کاراته مربیان سازنده و قهرمان پرور که در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بهترین عملکرد را داشتند، تحت بیمه درمان و بازنشستگی قرار داد.
رئیس فدراسیون تکواندو اعتقاد دارد که روند خوب این رشته در ماه‌های اخیر به خاطر عملکرد مقانلو، بسحاق و مربیان تیم‌های پایه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ