یکی از سیاسیون عراق از اعلام نتایج تحقیقات صورت گرفته در پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در آینده نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سالم با سلامت روانی خوب، صرف‌نظر از سن و سابقه مرتبط است.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوزادان متولد شده در فصول تابستان، بهار، پاییز و زمستان در بزرگسالی شخصیت‌های متفاوتی دارند.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
قهرمانی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشریح شد.
نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می‌رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس‌بودن و تقاضای جدید باعث افزایش فروش خودروهای جدید به بالای ۱۴.۵ میلیون در سال ۲۰۲۳ می‌شود.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که افراد با آی کیو (IQ) بالا مهارت‌های ادراکی پایه قوی‌تری دارند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خواب ضعیف می‌تواند عامل خطری برای دیابت نوع ۲ باشد.
نتایج تحقیقات نشان داده اند زمانی که ورزش می کنیم فواید خاصی برای سلامتی‌مان دارد. برخی از پژوهشگران گمانه زنی می‌کنند که انعطاف پذیری بیش‌تر همراه با غروب ممکن است نتیجه هورمون‌های خاصی باشد که در آن زمان به نقطه اوج خود رسیده و تاندون‌های ما را سفت‌تر می‌کند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
دانمارک، سوئد و آلمان می گویند نمی توانند مهلتی برای کاوش در انفجارهای نورد استریم تعیین کنند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.
رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده ­های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شد.
سوئد اعلام کرده که نتایج تحقیقات بر سر انفجار خطوط گاز نورداستریم را حتی با آلمان و دانمارک هم به اشتراک نخواهد گذاشت.
یکی از مقامات ارشد وزارت کشور اوکراین، به نتایج تحقیقات روسیه درباره انفجار پل کریمه واکنش نشان داد.
سوئد اعلام کرد که نتایج تحقیقات خود درباره انفجارهای رخ‌داده در خطوط لوله نورد استریم را در اختیار روسیه قرار نخواهد داد.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۴۷۹ هزار داوطلب قبول شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ هزار و ۴۶۶ داوطلب در رشته‌های تحصیلی با آزمون و ۲۹۸ هزار و ۵۳۴ داوطلب در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده‌اند که حدود ۵۸ درصد پذیرفته‌شدگان زن و حدود ۴۲ درصد مرد هستند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
ظاهرا بدخوابی شبانه باعث کاهش فعالیت در بخشی از مغز انسان می‌شود که تمایل به زندگی و رفتار اجتماعی را تشویق می‌کند.
ظاهرا بدخوابی شبانه باعث کاهش فعالیت در بخشی از مغز انسان می‌شود که تمایل به زندگی و رفتار اجتماعی را تشویق می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ