نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده، دیده می‌شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می‌شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می‌کند.
در یکی از فیلمهایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده رویت می شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می کند.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
چشمان آن‌ها به این جانوران این اجازه را می‌دهد تا در فاصله ۳۰۰ متری نیز شکار را تشخیص دهند و راه رفتن موج‌دارشان باعث می‌شود سرشان به جلو و عقب بچرخد. این بدان معناست که آن‌ها همیشه مراقب هستند. آن‌ها رحم ندارند و با عضلات قوی گلو و گردن خود می‌توانند به سرعت وعده غذایی خود را پایین بکشند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که فشار عصبی ناشی از نتایج ضعیف هفته های پایانی، تمرکز تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر را بهم ریخت.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه لذیذ بوده است؛ موساکا هم از این ترکیب استفاده کرده و باب میل‌تان خواهد بود.
همیشه این‌طور نیست که با استفاده از شکل و قیافه غذا فرزندتان را برای خوردن به شوق و هیجان بیاورید.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
تهیه یک غذای سالم و رضایت‌بخش بدون اینکه دورریختگی داشته باشد همیشه سخت نیست.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
توصیه می‌شود که افرادی که زیاد نفخ می‌کنند از غذاهای با فودمپ بالا به میزان کمتری استفاده کنند و غذاهای دارای فودمپ کم را جزء اصلی برنامه‌ی غذایی خود قرار دهند.
از آنجایی که سوشی حاوی پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و کربوهیدرات است می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
مطالعات نشان می‌دهند دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.
وقتی همیشه غذا‌های یکسانی می‌خورید تاثیر مثبت انواع باکتری‌های خوب روده دشوار یا غیر ممکن می‌شود. به گفته برخی از کارشناسان این وضعیت حتی می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر منفی بگذارد و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد.
انتخاب‌های سالم همیشه آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.
تهوع صبحگاهی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی، سبک زندگی، خواب نامنظم، اضطراب و... باشد همیشه داشتن احساس حالت تهوع مثل فیلم و سریال‌های ایرانی نشانه بارداری نیست، برخی از ما صبح‌ها به دلایل دیگری جز بارداری، احساس تهوع و بیماری داریم.
همیشه گفته می‌شود سبزی‌ها را خام بخورید تا مواد مغذی بیشتری به بدنتان برسد. شاید درباره بیشتر سبزی‌ها این موضوع درست باشد، اما سبزی‌هایی هم وجود دارد که پختن آن، باعث افزایش ارزش غذایی آن می‌شود.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
متهم گفت: من همیشه بی‌حوصله هستم. نمی‌توانم کار کنم. وقتی خیلی بی‌پول می‌شدم که نمی‌توانستم غذا بخرم، سرقت می‌کردم.
بسیاری از افراد اغلب بلافاصله پس از خوردن شکلات سردرد می‌گیرند، این امر منجر به این باور می‌شود که شکلات باعث سردرد می‌شود. اما شاید همیشه اینطور نباشد. بسیاری از افراد مبتلا به میگرن، درست قبل از شروع سردرد، دچار اشتهای شدیدی به برخی مواد غذایی از جمله شکلات می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، مصرف یک تخته شکلات ممکن است هشداری برای شروع سردرد باشد نه علت آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ