نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
از زمانی که، دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است جامعه دانشگاهی در شروع هر ترم تحصیلی با اخراج یا قطع همکاری با اساتید مواجه بوده است. این نکته زمانی مهم می‌شود که به آمار‌های رصدخانه مهاجرت بنگریم که از موج مهاجرت گسترده در کشور خبر می‌دهد.
شهاب زاهدی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار گرفته است.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت کار گفت: سعی داریم در برنامه پیشگیری از اعتیاد جامعه کارگری بر تفریحات سالم و سلامت روان آنها متمرکز شدیم تا بتوانیم براساس چشم انداز ۳ ساله نتایج مطلوبی کسب کنیم.
ربیعی نوشت: نتایج برخی سنجش‌ها، نشانگر آن است که جامعه ایران، به لحاظ شادی، امید و اعتماد در وضعیت نامناسب قرار دارد. مشخص نیست چه نگاه، سیاست و تدبیری پشت این مساله نهفته است که هر کجا روزنه شادی‌ای برای مردم می‌یابند علیه آن اقدام می‌کنند، بنابراین اگر تعبیر «سیاست علیه شادی» به کار برده می‌شود، بی‌جا نیست. انگار یک سیاست نانوشته برای پیشگیری از جشن‌ها و شادی‌ها وجود دارد.
مربی استقلال با بیان اینکه با شرایط سختی که ما داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم گفت: اعتقاد دارم قهرمان اصلی در این لیگ، استقلال است.
اکنون اگربا انبوه تبلیغات و انواع اقداماتی که درحال انجام است نتایج دلخواه حاصل نشود و وضعیت حجاب سروسامان پیشین را به خود نگیرد فقط ضربه‌ای دیگر به رابطه مسوولان و مردم وارد می‌شود و تندتر کردن برخورد‌ها هم انواع خطر‌های دیگر دارد که ناگفته روشن است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که در نتایج افکار سنجی در حوزه عفاف و حجاب در ایام نوروز منتشر شد، عدد بسیار بالایی از جامعه به حفظ حجاب و انگاره‌های عفاف اعتقاد دارند.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.
نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اینکه باتوجه به اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، داروی بوپره‌نورفین که اکنون در مراکز تحت نظارت سازمان زندان‌ها به صورت آزمایشی برای افراد تجویز شده است چه تاثیر و نتایجی داشته است؟ گفت: براساس مطالعات دانشگاهی این روش درمان می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما هنوز پژوهشی در این خصوص منتشر نشده تا بتوان درمورد پایداری در درمان آن‌ها اظهارنظر کرد.
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد مردم آمریکا نسبت به صداقت دولت این کشور در ماجرای رویت بالون چینی در آسمان آمریکا اعتماد ندارند.
با طرح صیانت و اتفاقی که برای اینترنت رخ داده، دسترسی به اخبار به‌شدت محدود شده، حال اگر کسی مثلا خبری در مورد همین «مصوبه مولد‌سازی» به دست آورده و منتشر کند، طبق «ماده ۵۱۲ مکرر» مجازات خواهد شد؛ و البته باید منتظر ماند تا نتایج دیگر یکدست‌سازی حاکمیت نیز حاصل شود.
وقتی افراد به این اعتقاد برسند که می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در محل کار افزایش دهند و به نتایج درخشان تری دست پیدا کنند، آنگاه باعلاقه و رغبت بیشتری کار خواهند کرد و درواقع وجود همین «ذهنیت رشد» در کارکنان است که شادی در کار آن‌ها را افزایش می‌دهد و به موفقیت‌های هرچه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
پژوهشکده تحقیقاتی رونالد ریگان نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرد که بیانگر افول جایگاه ارتش آمریکا در بین مردم این کشور است.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است مشکل روانی نقش مهمی در نتایج ضعیف این تیم دارد.
پاسخ آزمایش عدم اعتیاد یا برخی از بیماری‌های خاص برای زوج‌هایی که در آستانه زندگی مشترک هستند و کارفرمایان و متولیان ارگان‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. به میزان همین اهمیت برای صحیح بودن فرایند نمونه‌گیری و نگهداری از آن قوانین مختلفی در این آزمایشگاه‌ها اجرا می‌شود.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ