نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوزادان متولد شده در فصول تابستان، بهار، پاییز و زمستان در بزرگسالی شخصیت‌های متفاوتی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدین 1357 حالا به پایان زمان قانونی کار خود در قضاوت فوتبال رسیده‌اند و باید سوت را کنار بگذارند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
به ازای هر متولد سال ۱۴۰۱، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در نظر گرفته شده است. مراحل خرید صندوق ها به چه صورت است؟
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صالحه مرتضوی متخصص سالمندشناسی گفت: کشور ایران اگر چه سال‌ها به عنوان کشوری جوان بوده است، ولی در کمتر از ۲۰ سال آینده با پدیده انفجار جمعیت سالمندی مواجه خواهد شد؛ چراکه متولدین دهه ۶۰ شمسی حدود سال ۱۴۲۰ به سنین سالمندی می‌رسند.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد طی صحبت‌هایی اعلام کرد که متولدین ۱۴۰۱ می‌توانند از امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ سهامدار شوند. برای دریافت سهام باید چه کرد؟
وزیر اقتصاد گفت: والدین متولدان سال ۱۴۰۱ به مرور می‌توانند برای دریافت سهام نوزادان خود بدون مراجعه حضوری و ازطریق درگاه ملی دولت هوشمند اقدام کنند.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از احداث بزرگترین استخر نگهداری و ذخیره مولدین ماهی سفید در سواحل خزر خبر داد و گفت: این استخر در فضای ۴ هکتاری ایجاد شده و کار تکثیر طبیعی را بر عهده دارد.
دولت مکلف شد به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۲ متولد خواهد شد، مبلغ ۲۲ میلیون ریال تا ۲۲ هزار میلیارد ریال جهت خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری معامله در بورس به نام فرزند اختصاص دهد.
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
سال نوی چینی از روز ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) آغاز خواهد شد و امسال سال خرگوش خواهد بود. در فرهنگ چینی خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است. در ادامه می‌خواهیم ببینیم سال ۲۰۲۳ برای متولدین سال‌های مختلف چه در چنته خواهد داشت.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران گفت: نورا، ماهلین، فاطمه، هانا و رستا و امیرعلی، آراد، شاهان، علی و آیهان ۵ اسم دخترانه و پسرانه‌ای هستند که در یک سال اخیر بیشترین فراوانی را در بین متولدین تهرانی داشتند.
راه و روش آرام کردن متولدین هر ماه به خاطر شخصیت گوناگونی که دارند، متفاوت است.
در ایالات متحده آمریکا به متولدین بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ نسل z گفته می‌شود. آن‌ها کسانی هستند که از ابتدای زندگی‌شان روی زمین به اینترنت دسترسی داشته‌اند و سبک زندگی‌شان را بر اساس استفاده از اینترنت تعریف کرده‌اند.
با گذشت بیش از ۱۰ روز از اعتراضات به فوت تلخ مهسا امینی، بررسی‌ها نشان می‌دهد که متولدین دهه ۸۰ بخش قابل توجهی از معترضان را تشکیل می‌دهند. نسلی ناشناخته که شاید پیش از این کسی گمان نمی‌کرد که بتوانند چنین کنش‌هایی از خود بروز بدهند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده است که «طبق هماهنگی با بانک مرکزی به مشمولان غایب، تسهیلات بانکی تعلق نمی‌گیرد». در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۳ مشمول سربازی هستند و از این تعداد حدود سه میلیون نفر غایب‌اند.
متولدین سال‌های ۷۳ تا ۸۹ شمسی را متولدین نسل Z نام‌گذاری می‌کنند. این نسل در بدو تولد با ابزارهای دیجیتال آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که کارهای خود را با آن‌ها انجام دهند. به این نسل، نسل اینترنت، نسل نت، بومی‌های دیجیتال یا دیجیتال‌های مادرزادی نیز می گویند. آنها در کودکی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان جزئی از زندگی خود آشنا می‌شوند. آنها تصوری از دنیای قبل از تکنولوژی ندارند.
سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران و در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقرر شد متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی بعنوان سهام تخصیص داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ