حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پیش از بازی با صنعت نفت از سفر هفته جاری به دبی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.
مدیر عامل یک شرکت فنی مهندسی فعال در ساخت تجهیزات پزشکی از ساخت ربات دستیار پزشکی کاملا ساخت داخل خبر داد و گفت: این رباتِ لیزری در دو مدل برای فیزیوتراپی و کاهش چربی ساخته شده است.
مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده است.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
دستیار ریکاردو ساپینتو با تکذیب ادعای مدیرعامل آلومینیوم، گفت که سرمربی پرتغالی استقلال درخواستی مبنی بر پیوستن زاپاتا به این تیم نداشته است.
محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در غم از دست دادن پدر عزادار شد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر اجازه حضورش در این برنامه را نداده‌اند.
تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
مدیرعامل استقلال برای پیگیری دو موضوع از بدهی های این باشگاه راهی امارات خواهد شد.
مدیرعامل خلیج فارس بندر ماهشهر نسبت به فشردگی رقابت‌های لیگ یک و همچنین عملکرد داوران در این مسابقات انتقاد کرد.
دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ۲۰ آبان در قالب اجرای طرح میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: شعار هر شرکت یک کار ویژه و یک پروژه باید تحقق یابد. باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا در ۵ ساله آینده، دست شستا از پروژه‌های توسعه پُر باشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره مستقیم با طلبکار میلیاردی سرخپوشان را رد کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.
مارون- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: میدان نفتی شادگان با دستکاری عوامل ناشناس دچار آتش سوزی شد.
ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: آتش‌سوزی صبح امروز میدان نفتی شادگان با دستکاری عوامل ناشناس رخ داد.
مدیرعامل برق حرارتی گفت: کارشناسان ایرانی، نیروگاه‌های برق کشورهای همسایه که ساخت شرکت‌های آلستوم فرانسه، GE آمریکا و زیمنس آلمان هستند را بازسازی کرده و به مدار تولید باز گردانده‌اند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این شرکت گفت: تولیدکنندگان داخلی ظرفیت نوسازی ناوگان را دارند، اما جریان هایی به دنبال واردات خودروهای دست دوم به کشور است و با این اقدام نه تنها نوسازی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه باری اضافی بر دوش دولت بوده و این به صلاح کشور نیست.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد فرسوده نوسازی شود اما در حال حاضر ۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: جریان هایی به دنبال واردات ماشین های دست دوم به داخل هستند و این اصلاً به صلاح کشور و تولید داخل نیست.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ