مدیرعامل استقلال برای پیگیری دو موضوع از بدهی های این باشگاه راهی امارات خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
دو باشگاه استقلال تهران و استقلال ملاثانی مجکوم به پرداخت بدهی و هزینه دادرسی طبق آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال شدند.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
رضا درویش می‌گوید صد در صد قرارداد تیم را پرداخت کرده اما در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد پاداش قهرمانی باقی مانده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی دو هفته گذشته بدهی معوقه تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با پرداخت معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان تسویه شده است.
کسب قهرمانی سه‌گانه با توجه به آزادسازی آپشن قراردادها یک بدهی ۱۰۷ میلیاردی برای مدیران پرسپوليس شکل داده است.
عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
با توافق وزرای بهداشت و رفاه، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
مبادلات تجاری رسمی بین دو کشور حدود ۱۴ میلیارد دلار است. با توجه به تحریم‌‌‌های آمریکا که در سال ۲۰۱۸ علیه ایران اعمال شد، بغداد برای پرداخت به ایران از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ با مشکل مواجه شده است.
باشگاه استقلال با انتشاری پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش برای پرداخت بدهی استراماچونی درخواست کمک مالی کرد.
تامین مالی در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۱ از طریق بازار سرمایه از دو طریق جذب و تجهیز منابع و نیز انتشار اوراق بدهی انجام شده است. در این مطلب میزان تامین مالی بیان شده است.
وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌ها مربوط به خارج از وزارتخانه است. بخشی از محدودیت‌ها که در دو دهه گذشته اعمال شده، شاید دلایلش از بین رفته باشد. در تلاشیم نیاز مردم به فیلترشکن را کاهش بدهیم.
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به ناترازی در صنعت نفت به دفاع از لایحه دو فوریتی دولت برای اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ برای پرداخت بدهی وزارت نیرو به بانک‌ها و صاحبان نیروگاه‌ها و پیمانکاران پرداخت.
بر اساس داده‌های منتشر شده، افزایش هزینه‌های انرژی سبب شده رقمی که آلمان برای بدهی‌های دولتی خود پیش‌بینی می‌کند، دو برابر مبلغ پیشین باشد.
مهاجم استقلال و یکی از دو گلزن برتر این تیم احتمال دارد پس از انجام ۱۱ بازی برای آبی‌ها مجددا به پرتغال برگردد.
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ