محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در غم از دست دادن پدر عزادار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان در محل تمرین این تیم حضور یافت و با اعضای تیم دیدار کرد.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که منتظر دریافت لیست بازیکنان خارجی این تیم است.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
مدیرعامل شمس‌آذر مدعی است آنها اعتماد کاملی به سعید دقیقی دارند و برخلاف شایعات همچنان منتظر بازگشت او به تیمش هستند.
مدیرعامل پرسپوليس با اشاره به هجمه‌های شکل گرفته علیه این تیم، مدعی شد تا شرایط لازم برای یک بازی فوتبال شکل نگیرد، در دیدار این هفته به میدان نخواهند رفت.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل پرسپوليس مدعی است که مدیران اسبق فوتبال ایران با گزارش‌های واسه خود باعث حذف دو تیم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
مدیرعامل استقلال چندی پیش مدعی شده که ساپینتو خواهان جذب سردار آزمون شده و این در حالیست که این تیم هنوز برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی خود با دردسر مواجه است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مدعی است که جدایی سینا اسدبیگی در روزهای پایانی نقل و انتقالات و حضورش در پرسپولیس خسارتی ۲۰ میلیاردی به این باشگاه وارد کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که مهاجم مصدوم این تیم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و یحیی نیز درخواستی برای مذاکره با وی نداشته است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که توانسته‌اند در نقل و انتقالات تابستانی بهترین بازیکنان مدنظر هواداران و کادرفنی را جذب این تیم کنند.
سرپرست مدیرعاملی تراکتور تاکید کرد که این باشگاه ابایی از اعلام رقم قرارداد بازیکنان خود ندارد.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد اعلام کرد با جدایی جواد نکونام و حضورش در تیم ملی موافق نیست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده این تیم همچنان طبق نظر کادرفنی به دنبال جذب مهاجم خارجی خواهد بود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ