پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست شورای عالی نظامی ترکیه به ریاست رئیس‌جمهور اردوغان، انتصابات جدیدی در نیروهای مسلح این کشور انجام شد.
ژوزه مورینیو به سبک جالبی گلایه‌اش از فعالیت باشگاه رم در نقل و انتقالات تابستانی را به نمایش گذاشت.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
مسئولان جدید کاخ سعدآباد در حوزه موزه‌ها، واحدهای اداری و امنای اموال منصوب و طی مراسمی معارفه شدند.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
بمب انفجاری قوی FAB-۵۰۰ M-۶۲ برای از بین بردن تاسیسات صنعتی نظامی، اتصالات راه آهن، اهداف زرهی سبک، نیروی انسانی و استحکامات میدانی نظامی طراحی شده است.
نخست وزیر سابق ایتالیا سیلویو برلوسکنی که حاشیه‌های بسیاری هم آفریده است در آخرین سخنرانی انتخاباتی اش از روی سکو زمین خورد. تصاویر فوق را یکی از حاضران در اینترنت منعکس کرده است.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
انتصابات جدید در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر توسط یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد و آنها این انتقادات را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سرپرست مرکز نوآوری هلال احمر با حکم رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شدند.
سرمربی جدید فولاد، واکنش جالبی به حضورش در این تیم و برخی از انتقادات وارد شده داشت.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
ولید الرکراکی، مربی مراکش، پاسخ انتقادات اروپایی ها از سبک بازی تیمش را با کنایه ای جالب به اسپانیا و تیکی تاکا داد.
لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند، به شکل جالبی پاسخ انتقادات نسبت به سبک بازی تیمش را داده است.
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ