دیوید بکام فاش کرد انتقال او به یکی از تیم‌ها باعث شده همسرش، ویکتوریا، به گریه بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش دیوید بکام به گل تماشایی لیونل مسی که روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید مورد توجه قرار گرفته است.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش‌بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی می‌گوید سالها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، دیوید مویس را در سالگرد یکی از تلخ‌ترین روزهای عمرش به خوشحال‌ترین مربی روی زمین تبدیل کرد.
عبدالرشید سعداله یف در پاسخ به یک سوال چالش برانگیز از سوی خبرنگار روسی برای حسن یزدانی و دیوید تیلور کری خوانی کرد.
پدر مسن دیوید مویس، سرمربی وستهم، که برای تماشای بازی این تیم برابر آلکمار به ورزشگاه رفته بود هدف حمله هواداران تیم حریف قرار گرفت.
آزادکاران آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی در یک انتخابی حساس روی تشک می‌روند.
دیوید تیلور طی چند روز آینده در مسابقات پان‌آمریکن برای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن 86 کیلوگرم روی تشک می رود.
دیوید تیلور، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
در این ویدیو بازیکنان فوتبالی که کاشت مو انجام داده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
سه ستاره بایرن مونیخ برای کار روی ضربات ایستگاهی دیرتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کردند.
سه آزادکار ایرانی در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی کرواسی بدون شکست تا نیمه نهایی پیش رفتند.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، می‌گوید هرروز به باخت سال گذشته‌اش به حسن یزدانی فکر کرده و حالا آماده رقابت با اوست.
تیلور در صفحه مجازی خود فیلمی از تمریناتش منتشر کرد و چنین نوشت: دو روز به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان باقی‌مانده است. من قبلا آن‌جا (مسابقات قهرمانی جهان) بوده‌ام و می‌دانم برای رسیدن دوباره به آن جایگاه، چه چیزی لازم است.»
کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت‌ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.
دیوید بارنیا این اظهارات را روز پنج‌شنبه گذشته در جلسه‌ای با حضور یائیر لاپید و سایر مقامات صهیونیستی در شرایطی گفته بود که نگرانی‌ها در تل‌آویو نسبت به حصول توافق احیای برجام افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ