بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا در ماه جولای کاهش یافت.
تغییری بزرگ در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا بار دیگر درهای میلان را به روی مهدی طارمی باز کرده است.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره ‌تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومی‌سازی ورق‌های مصرفی در خودرو شد.
مارکا خبر از پیشنهاد رئال مادرید به دنی سبایوس برای تمدید قرارداد خبر داد.
رم با شکست 2-1 از فیورنتینا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق سری آ را قطعا از دست داد و حالا فقط با قهرمانی در لیگ اروپا سهمیه را کسب خواهد کرد.
طبق ادعای اکیپ، سرخیو راموس و پی اس جی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد تا سال 2024 هستند.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
محققان دانشگاه ناگویا نازک‌ترین نانوورق‌ از جنس نانوذرات باریم تیتانات ساختند.
وقتی همه منتظر پنالتی بودند، پورتو دو گل تماشایی به فامالیکائو زد که ستاره ایرانی‌اش هم در آن نقش داشت.
تنیسور 26 ساله چینی با پیروزی مقابل تیلور فریتس به ماجراجویی در مادرید ادامه داد.
چیزی که ما را خوشحال می کند و ما را دلگرم نگه داشته این حمیتی است که داخل باشگاه و تیم وجود دارد.خیلی متحد و هدفمند داریم جلو می رویم
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
سرمربی تیم ملی کنیا در واکنش به مخالفت خبرنگار ایرانی درباره ارزش بازیکنان ایران و کنیا و اینکه برخی از بازیکنان این تیم می‌توانستند در ترکیب اصلی ایران باشند گفت: شما هم مهدی طارمی را به ما بدهید.
به گفته هاواس، این مومیایی قدیمی‌ترین مومیایی پیچیده شده در ورق طلایی است که تا کنون پیدا شده است.
عارف آقاسی می گوید که چنانچه نتایج لیگ برتر براساس استحقاق تیم ها رقم می خورد، اکنون فولاد یکی از تیم های بالای جدول بود.
اگر قصد خرید ورق استیل را دارید، با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع استیل از جمله ورق استیل 304 آشنا شوید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۳ آبان ماه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۵۰ تن ورق فولادی است.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می‌پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهای این تیم تا به اینجای کار اشاره می‌کنیم.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهایی که از خود تا اینجای کار ثبت نموده اند اشاره میکنیم.
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، 0-3 در زمین سلتیک پیروز شد و فصل جدید لیگ قهرمانان را قدرتمندانه شروع کرد.
کارشناس مارکا ضمن تمجید از بازی درخشان آنسو فاتی برابر رئال سوسیداد، گفت که نمی توان روی او قیمت گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ