کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
سرمربی کنونی استقلال دو سال قبل و در چنین روزی با شکست تیم کنونی‌اش جام را به اهواز هدیه داد.
بدون شک بارسایی‌ها و خود عثمان دمبله دقیقه 96 بازی یک می 2019 برابر لیورپول را هرگز فراموش نخواهند کرد.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودوی نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
بزودی شاهد پخش مجموعه‌ی مستندی درباره ورزش ایران از شبکه ورزش خواهیم بود.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.
دیوید بکام فاش کرد انتقال او به یکی از تیم‌ها باعث شده همسرش، ویکتوریا، به گریه بیفتد.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
در رسانه‌های اسپانیایی تصویری منتشر شده که لامین یامال، پدیده 15ساله بارسلونا، را در کنار الگوی فوتبالی‌اش لیونل مسی نشان می‌دهد. عکسی که سه سال پیش گرفته شده است.
در یک اتفاق نادر در تاریخ تهران، برق شهر قطع شد... این خبر را روزنامه اطلاعات ۹ اردیبهشت ۱۳۴۲ منتشر کرد.
ابوالفضل رزاق‌پور در بازی با پیکان پاس گل سه امتیازی را به نام خود ثبت کرد.
دربی 78 تهران یک اتفاق ویژه و شوک‌آور را در خود جای داده بود؛ خداحافظی سعید مظفری‌زاده از دنیای قضاوت.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، در دیدار مقابل شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی موفق به هت‌تریک شد.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
اظهارات شب گذشته پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره جولیا رابرتز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
سقف اتاق تالار آینه به‌صورت قاب‌بندی‌های چوبی نقاشی شده و آینه‌کاری‌ها به شکل مقرنس و قطاربندی و نقاشی روی در‌های این تالار از نوع نقاشی‌های گیاهی است. وجود حوض خانه و ۲ بادگیر بر بام تالار آینه از دیگر ویژگی‌های این شاه‌نشین است.
در روزی که تنش روی نیمکت سایپا و مس شهر بابک و حتی روی سکوها زیاد بود، سایپا موفق شد میهمان خود را با یک گل شکست دهد.
پس از پایان اصلاحات ارضی در ابتدای دهه۴۰ و بر هم خوردن نظام زراعتی، سیلی از آوارگان روستایی و به‌ویژه آن‌هایی که تکه‌زمینی گیرشان نیامده بود، به امید زندگی بهتر به سوی شهر‌های بزرگ سرازیر شدند، عمده بارانداز این فقرا اَبَر شهر تهران بود. شهری درندشت که کسی، کسی را نمی‌شناخت و آنچنان گسترده و وسیع بود که در هر دره و کوه و کمر آن می‌شد آلونکی و زاغه‌ای بنا کرد.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ