سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع حمایتی غرب از تروریست‌ها نه تنها تلاشی برای جلوگیری از اجرای عدالت به شمار می‌آید، بلکه موجب تشویق و ترویج پدیده شوم تروریسم در سراسر جهان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته قبل از برقراری تماس تلفنی بین اردوغان و جو بایدن از حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان «قسد» و سازمان «فتح‌الله گولن» انتقاد کرد.
موضع اتخاذ شده توسط مدیران یوونتوس در قبال آلگری پس از حذف این تیم از کوپا ایتالیا هم حمایتی است.
نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه با عقب‌نشینی از مواضع خصمانه گذشته خود، از آمادگی برای مذاکره با دولت دمشق خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
رئیس جمهور اوکراین صرف نظر از حمایت های همه جانبه و جنگ طلبانه غرب از این کشور، مدعی شد موضع چین در حمایت از روسیه می تواند به یک تنش بین المللی گسترده ختم شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مواضع برخی کشورها در حمایت از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به مثابه خیانت توصیف کرد.
نخست وزیر یمن ضمن تمجید از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از مواضع تهران در حمایت از صنعا تشکر کرد.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
نخست وزیر عراق بر مواضع ثابت و مبنایی این کشور در حمایت از مسئله عادلانه ملت فلسطین و بازپس گیری حقوق خود تاکید کرد.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.
رئیس جمهور سوریه در جدیدترین موضع گیری خود با اشاره به حمایت تمام عیار ایران از سوریه درباره روابط با حزب الله و کشورهای عربی هم به بیان مواضع خود پرداخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
وزیر خارجه سوریه با حمایت از موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرد که کشورهای غربی از مواضع غیر صادقانه خود در این فرایند دست بردارند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با قدردانی از پایداری مردم یمن و عزم آنها برای دفاع از استقلال سرزمین خود و پایان دادن به محاصره ناعادلانه، نقض آتش بس از سوی ائتلاف سعودی را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه عمان: کشورش همواره از مواضع حکیمانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مجامع بین المللی حمایت کرده است.
دولت بحرین نیز که به طور تام و کمال دنباله‌رو سیاست خارجی سعودی‌هاست، با صدور بیانیه‌ای نتوانست خشم خود را از این حملات در پشت حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی عراق، پنهان کند.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
صدر اعظم آلمان با حمایت از یکی از مخالفان دولت روسیه، سعی کرد جوسازی ضد روسی غرب  را تشدید کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظار داریم کلمبیا از مواضع به حق ایران در شورای حکام انرژی اتمی حمایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ