اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینیسیوس جونیور، فوق ستاره رئال مادرید، برای حضور در کنسرت دریک به نیویورک سفر کرد.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تعطیلات لیگا اسپانیا به زادگاه خود سفر کرده است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله باشگاه منچسترسیتی، در حال گذراندن تعطیلات پیش فصل خود در سواحل اروپاست.
تعطیلات عید قربان در کشورهای عربی و اسلامی چند روز است؟
کودی خاکپو، ستاره هلندی لیورپول، تعطیلات خود را صرف کمک به نیازمندان سرزمین پدری‌اش کرده است.
بازی‌های آسیایی هانگژو آخرین فرصت برای اثبات حسن تفتیان است.
مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان را پس از تعطیلات نوروز اعلام کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تعطیلات نوروز هیچ خللی در مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند
با اعلام کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود در سال ۱۴۰۱ شش روز به مرخصی رفتند.
اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
هفته جدید بازارهای مالی در شرایطی آغاز شده است که بیشتر بازارهای سهام آسیایی روز دوشنبه تحت تأثیر احتیاط در آستانه نشست فدرال رزرو و داده های کلیدی اقتصادی در این هفته در مدار منفی معاملات خود را دنبال کردند، در حالی که سهام چین با از سرگیری تجارت پس از تعطیلات یک هفته ای، به طور قابل ملاحظه یی با افزایش همراه شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام 22 عملیات امدادکوهستان در 72 ساعت گذشته خبر داد.
باشگاه پاری سن ژرمن به لیونل مسی مرخصی‌ای ویژه داده و او از این فرصت برای تعطیلاتی کوتاه در کوه‌های آلپ به همراه خانواده‌اش استفاده کرده است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، همچنان در تعطیلات است و احتمالا پنجشنبه به تمرینات پاری سن ژرمن بازخواهد گشت.
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.
هافبک مس کرمان مدعی است با پایان تعطیلات آنها به بهترین شکل در مدار کسب نتیجه قرار خواهند گرفت و در راستای اهداف باشگاه و کادرفنی کار را دنبال خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ