دولت بحرین نیز که به طور تام و کمال دنباله‌رو سیاست خارجی سعودی‌هاست، با صدور بیانیه‌ای نتوانست خشم خود را از این حملات در پشت حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی عراق، پنهان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی از جمله تجاوز اخیر این رژیم به شهر و اردوگاه جنین را محکوم نمود.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء به اعدام‌های اخیر در عربستان سعودی واکنش نشان داد.
واکنش برانکو به بازی با عربستان در اولین مصاف
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.
صاغدق زیباکلام به توافق ایران و عربستان و برقراری روابط دیپلماتیک دو کشور واکنش نشان داد.
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی دولت گفت: امنیت و اقتصاد غرب آسیا را ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا می‌سازند، بدون دخالت خارجی.
امیرعبداللهیان نوشت: بازگشت روابط طبیعی میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی ظرفیت‌های بزرگی را در اختیار دو کشور، منطقه و جهان اسلام قرار می‌دهد.
رییس باشگاه النصر معتقد است تیمش در شب ناداوری به النصر باخته و این موضوع به دلیل حضور یک بازیکن خارجی به نام کریستیانو رونالدوست.
هیئت علمای عربستان ضمن محکوم کردن هتاکی به قرآن در اروپا خواستار واکنش جامعه جهانی شد.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی تیم فوتبال النصر عربستان می‌گوید صبر کلید باشگاهش برای جذب کریستیانو رونالدو است.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان به موضوع جذب رونالدو واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
هروه رنار به شایعات پیرامون تلاشش برای انتقال بازیکنان عربستان به لیگ‌های اروپایی واکنش تندی نشان داد.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان دلیل لبخندش بعد از شکست تیمش برابر لهستان را توضیح داد.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور حملات ایران به منطقه کویسنجق در اقلیم کردستان عراق را به شدت محکوم می‌کند.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای در واکنش به حملات اخیر ایران به تروریست‌های مستقر در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که ریاض حملات ایران به اقلیم کردستان را به شدت محکوم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ