ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با قدردانی از پایداری مردم یمن و عزم آنها برای دفاع از استقلال سرزمین خود و پایان دادن به محاصره ناعادلانه، نقض آتش بس از سوی ائتلاف سعودی را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق از خاموش شدن فتنه داخلی در این کشور با حمایت جریان‌های غربی برای نابود کردن اتحاد ملی، خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا از نشست تازه ناتو به عنوان شاهدی بر اتحاد اعضای این ائتلاف نظامی یاد کرد.
ترکیه با حمایت از سوئد برای پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو موافقت کرده است.
وزیر خارجه انگلیس معتقد است که اوکراین روندی را در پیش گرفته است که نشان از تکامل آن برای پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو دارد.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
با توجه به اینکه ائتلاف جمهور اکثریت پارلمان را به دست آورده و با توجه به حمایت سنان اوغان، احتمال پیروزی اردوغان بیشتر است مگر اینکه قلیچداربتواند،جوانان بیشتری را به صندوق رای بیاورد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق خواهان تجدیدنظر در روابط میان این کشور و اردن به دلیل حمایت امان از حزب منحله بعث شد.
نامزد ائتلاف «آتا» که در دور اول انتخابات ترکیه ۵.۲۹ درصد از آراء را کسب کرد، امروز گفت: در صورتی از قلیچداراوغلو حمایت می‌ کنم که حزب دموکراتیک خلق‌ها از نظام سیاسی ترکیه کنار گذاشته شود.
نخست وزیر مجارستان به ادعای دبیرکل ناتو درباره حمایت جهانی از پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، واکنش نشان داد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد ائتلاف نظامی ناتو برنامه حمایت دراز مدت از اوکراین را دارد.
رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون ضمن دیدار در بغداد، بر حمایت از برنامه های دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: فرماندهان شهید؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقش مهمی در آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش داشتند.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف فتح در دیداری دوجانبه ضمن بررسی تحولات این کشور، بر حمایت از برنامه های دولت برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.
در دیدار رئیس ائتلاف فتح با «محمد شیاع السودانی» بر حمایت از برنامه های دولت برای ارائه خدمات به شهروندان عراقی و کاهش شاخصه های فقر در این کشور تأکید شد.
دبیرکل ناتو مدعی شد که این ائتلاف، اوکراین را از حمایت خود مایوس نکرده و ارسال کمک‌های نظامی «غیرکشنده» به کی‌یف را افزایش خواهد داد.
نخست وزیر عراق در دیدار با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بر اهمیت حمایت از دولت برای پیشبرد برنامه های خود تاکید کرد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد این ائتلاف نظامی همچنان به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف از آموزش سربازان اوکراینی در خاک اتحادیه اروپا حمایت می کند.
در ادامه اتهام‌زنی‌های بی‌اساس مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در اوکراین، دبیرکل ناتو گفت این ائتلاف از همه کشورها از جمله ایران می‌خواهد از جنگ روسیه حمایت نکنند.
ارتش آمریکا تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی، کنترل مرزهای عراق و سوریه به ویژه گذرگاه‌های مهم آن را در اختیار دارد و نفت خام سوریه با دخالت مستقیم نیروهای نظامی آمریکا به شمال عراق قاچاق می‌شود.
مورخ برجسته آمریکایی درسخنانی گفت: آمریکا با حمایت از اوکراین و تشکیل یک ائتلاف غربی علیه مسکو، در تلاش برای طولانی تر کردن جنگ اوکراین در راستای تضعیف روسیه تا بیشترین میزان ممکن است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی گفت: آمریکا و نیروهای ائتلاف از تروریسم در سوریه حمایت می‌ کنند.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ