سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
امانوئل پتی، ستاره سابق چلسی، گفت از دیدن بازیکنان تیم که روی نیمکت با هم جر و بحث می‌کرده‌اند و دوست نبودن آنها شوکه شده است.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: قهرمانی در آسیا را پس می گیریم و روی سکوی جام جهانی می رویم.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
سرمربی تیم لیگ برتری قندکاترین آمل گفت: با پیروزی مهمی که تیمش درهفته بیست دوم مسابقات لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور کسب کرده تا حدودی فشار از روی بازیکنان وهمچنین کادر فنی تیم برداشته شد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید آنها روی بازی‌های بعدی تمرکز کنند.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز روی غفلت گل دریافت کردیم و شکست خوردیم ولی فدای سر بازیکنانم.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه تیم ملی نماد ملی یک کشور است، گفت: اگر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برای آحاد مردم به میدان بروند، فضاسازی‌های معاندان اثری روی آنان نخواهد داشت.
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دنبال این هستیم که در قهرمانی جهان جزو ۱۶ تیم اول جهان قرار بگیریم و امیدوارم بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شوند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این تیم در رنکینگ جهانی گفت: فقط عملکرد بازیکنان در این رده‌بندی تاثیرگذار نیست اما به هرحال جای نگرانی دارد.
تبریز- مربی سابق تیم ملی هاکی ایران و ترکیه با بیان اینکه تبریز زمین بازی هاکی روی یخ ندارد، گفت: بازیکنان تبریزی هاکی روی یخ مجبور هستند برای تمرین به تهران بروند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به مشکلاتی که به خاطر نبودِ برخی ملی‌پوشان در اجرای متوالی برنامه‌ها با آن مواجه می‌شود، گفت: لژیونر بودن بازیکنان یک مصیبت بزرگ برای تیم ملی شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ