تبریز- مربی سابق تیم ملی هاکی ایران و ترکیه با بیان اینکه تبریز زمین بازی هاکی روی یخ ندارد، گفت: بازیکنان تبریزی هاکی روی یخ مجبور هستند برای تمرین به تهران بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییر زمان بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز
تبریز- رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اصل حُسن همجواری و توسعه روابط با کشورهای همسایه گفت: خوشبختانه رابطه ما با کشور آذربایجان در حال توسعه است و هیچ‌گونه مشکلی در مسائل مرزی نداریم.
احمد علیرضابیگی، نماینده‌ی تبریز در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد» بیمار و رنجور نبوده اما تشخیصش این بود که اعتراض در این شرایط بازی در زمین دشمنانی است که به دنبال براندازی‌اند.
تبریز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از مکان‌یابی بیش از یک‌هزار هکتار زمین برای احداث شهرک در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این استان در تامین زمین با چالشی مواجه نیست.
پاکو خمس روز یک تیر ماه به تبریز بازخواهد گشت.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تبریز گفت: با توجه به بیلان منفی آبخوان‌ها، احتمال تخریب آبخوان‌ها و وقوع پدیده فرونشست و تحمیل خسارات غیر قابل جبران در دشت تبریز دور از انتظار نیست.
مهاجم گل گهر سیرجان که در نیمه دوم دیدار با نساجی به زمین آمد موثر ظاهر شد.
سعید الهویی می‌گوید تساوی برابر تراکتور در تبریز، نتیجه خوبی است اما گل‌گهر می‌توانست با سه امتیاز از زمین خارج شود.
هواپیمای حامل پاکو خمس سرمربی تراکتور ساعت 4:45 در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین خواهد نشست.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به بازی خوب شاگردانش گفت: البته تیم والیبال مس سونگون به زمان بیشتری نیاز دارد تا هماهنگ شود.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
برخورد سعید مهری با کمک داور اول مسابقه در گوشه زمین منجر به توقف چند دقیقه ای بازی استقلال و تراکتور شد.
کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار حساس فردا برابر تراکتور به تبریز رسید.
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به تعطیلات مدت دار لیگ برتر گفت: امروز به رغم کسب پیروزی مقابل تیم فولاد زرند کرمان، انتظاراتم در زمین بازی اجرا نشد.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل آغاز شد.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در روزهای آینده در منطقه عمومی ارس در شمال آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه عاشورا عملیات بمب‌گذاری عناصر ضدانقلاب در شهر تبریز را خنثی کردند.
پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه عاشورا عملیات بمب‌گذاری عناصر ضدانقلاب در شهر تبریز را خنثی کردند.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ