عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه تیم ملی نماد ملی یک کشور است، گفت: اگر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برای آحاد مردم به میدان بروند، فضاسازی‌های معاندان اثری روی آنان نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی تحت تأثیر جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گرفت و از محور عدالت خارج نشد، ولو ممکن بود به ظاهر در تشکل‌هایی باشد اما روحیه منصفانه‌ای داشت.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به همه دلسوزان توصیه می‌کنم اجازه دهند مجمع تشخیص در یک فضای آرام و سازنده، آنچه را که تشخیص می دهد انجام دهد.
آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: توصیه اینجانب به همه دلسوزان نظام آن است که اجازه دهند مجمع تشخیص در فضایی آرام و سازنده، آنچه را که تشخیص می دهد انجام دهد. در جلسه گذشته هم صراحتاً عرض کردم که با اصل شفافیت مخالف نیستم و آن را معقول می دانم.
کیهان نوشت: اهل فن به خوبی می‌دانند که این قبیل فضاسازی‌ها و بهانه گیری‌ها نشانه ناراحتی و عصبانیت است. چرا که هر زمان آمریکا و اسرائیل از سوی ایران تحقیر شده و سیلی می‌خورند، جیغ افراطیون مدعی اصلاحات در داخل نیز بلند می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص اتفاقات اخیر در مدارس گفت: تاکنون گفته شده که مشکلی نیست و دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند.
نوری به فضاسازی‌های رسانه‌ای ماه‌های گذشته پرداخت و تاکید کرد: ما در حوزه توجه و اعتماد به زنان، در آموزش و پرورش پیشتاز هستیم؛ حدود ۵۴ درصد معلمان ما زن هستند. درحالی دانش‌آموزان دختر ۴۹ درصد و دانش‌آموزان پسر ۵۱ درصد هستند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به دلیل فضاسازی‌های برخی در فضای مجازی در مورد مولدسازی، اساسا از این مسیر تحولی برای آینده سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی استان‌ها عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
فرزین با بیان اینکه اختیارات لازم برای مدیریت بازار ارز اخذ شده است، گفت: عامل اصلی نوسان در نرخ ارز آزاد، فضاسازی‌های رسانه‌ای است و با راه انداختن بازار مبادله ای ارز وضعیت آرام خواهد شد.
فرزین با بیان اینکه اختیارات لازم برای مدیریت بازار ارز اخذ شده است، گفت: عامل اصلی نوسان در نرخ ارز آزاد، فضاسازی‌های رسانه‌ای است و با راه انداختن بازار مبادله ای ارز وضعیت آرام خواهد شد.
پس‌از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه «قطع گاز» و «زمستان سخت ایران»، جریان‌های معاند در روزهای اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت «وکالت دادن به رضا پهلوی برای‌گذار از جمهوری اسلامی» کلید زده‌اند؛ کارزاری مجازی که بیش‌از هرچیز زمینه‌ساز بروز اختلاف‌های درونی در به‌اصطلاح جریان اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی شده‌است.
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها درباره تیک آبی اینستاگرام صفحه رییسی اعلام کرد صفحه رییس جمهور در اینستاگرام فعال نیست.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
«دیوید بارنئا» رئیس موساد با تکرار برخی فضاسازی‌ها درباره ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از تلاش تهران برای گسترش ارائه این تسلیحات به مسکو است.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
با تکرار برخی فضاسازی‌ها ادعا شده است که ایران از ماه آگوست گذشته صد‌ها پهپاد به روسیه منتقل کرده که از آن‌ها برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین و تخریب زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.
در اطلاعیه سازمان انرژی اتمی آمده است: هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.
ایسنا نوشت: درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها حاکی از نادرست بودن این خبرها و تصاویر تاکنون است.
در واکنش به فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
اغلب تحلیل‌ها و فضاسازی‌ها در راستای تخریب تیم مذاکره کننده و سناریونویسی‌هایی است که درصدد است فارغ از نتیجه گفتگو‌ها دولت سیزدهم را در جایگاه محکوم بنشاند و دیگران را به عنوان قهرمان معرفی کند.
مدیرکل گمرک بازرگان ضمن رد فضاسازی‌های امروز برخی رسانه‌های مجازی مبنی بر قطعی سیستم گمرک اعلام کرد در روز جاری فعالیت این گمرک مرزی ۱۵ درصد بیش از روزهای دیگر بوده است.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ