سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به مشکلاتی که به خاطر نبودِ برخی ملی‌پوشان در اجرای متوالی برنامه‌ها با آن مواجه می‌شود، گفت: لژیونر بودن بازیکنان یک مصیبت بزرگ برای تیم ملی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران علت ناکامی سابریست‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان را بیان کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره آینده لیونل مسی صحبتهایی داشت که خبرساز شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم که باشگاه‌ها و تیم ملی در مسیر جوانگرایی قرار گرفته‌اند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی به پوشش علیرضا دبیر در مجالس رسمی انتقاد کرد.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به تغییراتی که در تیم ملی به وجود آمده انتظارات از امیر قلعه نویی برای قهرمانی در ملت های آسیا بالا رفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از سوالات شیطنت آمیز خبرنگار بی بی سی گفت: چرا از گرت ساوت گیت در مورد
کارشناس فوتبال با انتقاد از سرمربی تیم ملی به خاطر انتخاب ترکیب عجیب در دیدار برابر انگلیس گفت: نفراتی در این دیدار به میدان رفتند که در دیدارهای گذشته کنار هم بازی نکرده بودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ