عمر سعید رئیس اتحادیه تکواندو جنوب آسیا امروز(شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) با هادی ساعی دیدار و گفت و گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس موساد مخفیانه از واشنگتن دی سی دیدار و در مورد عادی سازی روابط تل آویو با عربستان سعودی با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در کاخ ریاست جمهوری کنیا به صورت رسمی مورد استقبال آقای «ویلیام روتو» همتای کنیایی خود قرار خواهد گرفت و سپس دیدار خصوصی روسای جمهور و مذاکرات مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
هادی ساعی به همراه مسئولین ورزش استان مازندران با حضور در شهرستان بابل با خانواده دانیال بزرگی دیدار و گفتگو کرد.
هادی ساعی به همراه مسئولین ورزش استان مازندران با حضور در شهرستان بابل با خانواده دانیال بزرگی دیدار و گفتگو کرد.
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
روسای جمهور ایران و سوریه علاوه بر دیدار و مذاکراتی ۴ ساعته در روز اول سفر، امشب نیز به مدت یک ساعت در فرودگاه دمشق به شکل خصوصی گفتگو کردند.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
ساعت برگزاری دیدار بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی تغییر کرد.
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
ساعت مسابقه دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران از هفته بیستم لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از دیدار با هادی ساعی از حمایت همه جانبه از این رشته المپیکی خبر داد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رییس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران پس از دیدن رضا میرزایی، مدعی شد او در بازی قبل شبیه سازی کرده است.
ساعت دو مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر تغییر کرد.
رئیس جمهور ترکیه قصد دارد زمینه دیدار و ملاقات میان روسای جمهور روسیه و اوکراین را فراهم کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.
وزیر نفت با بیان اینکه ۸۰ میلیارد دلار تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تاکنون امضا شده است، گفت: برای طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت به ۱۶۰ میلیارد دلار در هشت سال نیاز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ