جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایه‌برداری پوست قدم مهمی برای قبل از شیوکردن است که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند یا اهمیتی به آن نمی‌دهند. اما یادتان باشد همین کار ساده قبل از شیوکردن نقش مهمی در اثرات بعد از شیو دارد. در لایه‌برداری پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست پاک‌سازی شده و پوستتان به‌اندازه کافی نرم و یکدست می‌شود و تیغ روی آن به‌راحتی می‌لغزد.
نماینده هلال‌احمر ایران در نشست بین‌المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت‌ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم‌شدن زمین را کاهش دهد.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
آب کرفس نقش موثری در کاهش وزن دارد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که جوان سازی خون قدیمی با توقف التهاب می‌تواند کلید کُند شدن روند پیری باشد.
رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
کمر درد مشکل رایجی است که بسیاری از ما بار‌ها آن را تجربه کرده‌ایم. البته بعضی افراد به طور مزمن دچار این بیماری هستند. تغذیه می‌تواند در هر کدام از انواع کمر درد نقش مهمی داشته باشد. به این ترتیب برای کاهش میزان درد به افرادی که دچار کمر درد مزمن هستند توصیه می‌شود رژیم غذایی خاصی در پیش بگیرند.
طلال عتریسی گفت: وقتی آمریکایی ها و دیگر تحلیلگران و محققان از کاهش نفوذ آمریکا و کاهش اعتبار آن در جهان و منطقه صحبت می کنند، باید یادی از شهید قاسم سلیمانی کنند.
یکی از مواد غذایی مهمی که به نظر می‌رسد در کاهش خطر بیماری فشار خون نقش داشته باشد، ماست کم چرب است. براساس مستندات موجود، افرادی که برای مدت طولانی ماست کم چرب مصرف می‌کنند، فشارخون سیستولی کمتری دارند و خطر پرفشاری خون در آنان کمتر است.
کدو حلوایی یکی از محبوب‌ترین سبزیجات پاییزی است که به‌دلیل فیبر و آب فراوان نقش مهمی در افزایش احساس سیری دارد. علاوه بر این، کدو حلوایی سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند بتاکاروتن، ویتامین‌های A، C و B۲، منیزیم، منگنز و آهن است.
در سال‌های ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ با کاهش شدید قیمت انرژی، مسکو و ریاض تصمیم گرفتند تا برای بازگشت قیمت‌ها به وضعیت عادی و شکستن سلطه شرکت‌های آمریکایی سازوکاری به نام «اوپک پلاس» (۲۰۱۶) ایجاد کردند.
بر اساس تصمیم فیفا، برنده جایزه بهترین بازیکن سال پس از جام جهانی مشخص می شود و این رقابت‌ها نقش مهمی در تعیین برنده نهایی خواهد داشت.
منابع عراقی اعلام کردند که بهره برداری از پالایشگاه کربلا منجر به کاهش واردات فرآورده های نفتی به ویژه سوخت بنزین تا ۷۰ درصد خواهد شد.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
نتایج مطالعه فراتحلیلی نشان می‌دهد که مکمل ویتامین دی برای کاهش علائم افسردگی موثرتر از مصرف دارونما است. محققان می‌گویند مکمل روزانه معمولی حاوی ۵۰ تا ۱۰۰ میکروگرم ویتامین دی است.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش قیمت دلار، گفت: یکی از دلایل التهاباتی که در بازار ارز و طلا وجود دارد رشد نقدینگی است. تولید نقدینگی به تنهایی در کاهش ارزش پول ملی نقش داشته و دارد. ممکن است ما دو یا سه سال قیمت دلار را سرکوب کرده باشیم ولی یک مرتبه این جهش داشته است و متاسفانه بانک مرکزی هیچ برنامه ای برای کنترل این نقدینگی ندارد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ