روسای جمهور ایران و سوریه علاوه بر دیدار و مذاکراتی ۴ ساعته در روز اول سفر، امشب نیز به مدت یک ساعت در فرودگاه دمشق به شکل خصوصی گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی جهان 2023 و سفری دو روزه، با استقبال رئیس فدراسیون والیبال وارد تهران شد.
رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های سفر فشرده خود به سه کشور آفریقایی، با بدرقه رئیس جمهور زیمبابوه، هراره را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، با بدرقه وزیر امور خارجه این کشور، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، با بدرقه وزیر امور خارجه این کشور، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به آفریقا
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به افریقا
رئیس جمهور که با بدرقه وزیر خارجه ونزوئلا، کاراکاس را به مقصد نیکاراگوئه ترک کرده بود، لحظاتی قبل وارد ماناگوا پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
هیثم بن طارق، سلطان عمان و هیات همراه دقایقی پیش با بدرقه دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تهران را ترک کردند.
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به اندونزی
رئیس‌جمهور پس از سفر فشرده دو روزه و دیدار با مقامات سوریه، ساعتی قبل با بدرقه بشار اسد در فرودگاه دمشق، عازم کشورمان شد.
معاون بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، رئیسی را بدرقه کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به قزاقستان
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران «سیکا» عازم کشور قزاقستان شد.
مراسم بدرقه معاون اول رئیس جمهور در سفر به روسیه
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت عازم نیویورک شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان پس از پایان بازی سپاهان و فولاد رفتار عجیبی را با یک هوادار فوتبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ