رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از دیدار با هادی ساعی از حمایت همه جانبه از این رشته المپیکی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
رئیس کمیته امداد از ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت استان تهران با حضور رئیس کمیته امداد در شهر ری خبر داد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، حمایت از ملی‌پوشان نابینای مطلقِ اولویت چهارم برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی را مصوب کردند.
رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
این قطعنامه از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات و نهاد‌های ایرانی به بهانه این ناآرامی‌ها وضع کند.
رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه حمایت از مسئله فلسطین نباید در بیانیه خلاصه شود، تاکید کرد که باید اقدامات عملی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان اتخاذ شود.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد قدردانی عضو هیات مدیره و رئیس این نهاد قرار گرفت.
رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.
رییس کمیته فوتسال ضمن تمجید از وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال، حمایت کامل خود را از این تیم در جام ملت های آسیا اعلام کرد.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در حکمی رئیس و اعضای کمیته حمایت علمی آب را منصوب کرد.
رئیس جمهور هند در مراسم دریافت استوارنامه سفیر سوریه، بر حمایت دهلی نو از دمشق تأکید و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و توسعه کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک در انتخابات کمیته ملی المپیک از محمود خسروی‌وفا حمایت کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیداری با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی خبر داد.
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال ۳۲ هزار واحد مسکونی احداث و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ