در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
میزان نوشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.
نشست سران سه قوه با حضور محمدباقر قالیباف، سید ابراهیم رئیسی و محسنی اژه‌ای عصر امروز شنبه ۱۰ تیرماه به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای عالی قوه قضاییه، دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌های سراسر کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
یک دانشجو در حضور رئیس قوه قضائیه گفت: آقای اژه‌ای من شاید مومن و انقلابی نباشم اما وطن، دین و آیین مردمم را دوست دارم.
نشست سران سه قوه با حضور محمدباقر قالیباف، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رئیس قوه قضائیه با حضور در جمع مردم تهران در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
مراسم احیا شب نوزدهم شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین در حرم امام خمینی با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و سخنرانی ایشان برگزار شد.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت نقش مردم در اداره امور کشور، اظهار داشت: ما در زمینه مردمی‌سازی در برخی حوزه‌ها، عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید جبران کنیم. ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا بگویند مردم در صحنه نیستند، اما امروز می‌بینیم که مردم اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ با شور و ایمان در صحنه حضور دارند.
رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوشمند با حضور استارت اپهای حوزه کشاورزی  برگزار شد.
‌ آئین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور اژه‌ای برگزار شده و مقرر شد در هراستان به عدد عمر شهید سلیمانی، حداقل ۶۳ زندانی واجد شرایط آزاد شوند.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها دیشب با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از عزاداران فاطمی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رؤسای قوای مجریه و قضائیه به بررسی آئین نامه نظارت مجمع پرداختند و مواد ۶، ۷، ۸ و تبصره‌های آن را تصویب کردند.
در جریان سفر محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
نشست مشترک هیئت دولت و مسئولان عالی قضایی عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام محسنی اژه ای و مسئولان علی رتبه دو قوه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی به ویژه خانواده‌های زندانیان برگزار شد.
نشست سران قوا عصر امروز (شنبه ۷ خرداد) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ