رئیس جمهور ترکیه قصد دارد زمینه دیدار و ملاقات میان روسای جمهور روسیه و اوکراین را فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
اردوغان برای پیوستن سوئد به ناتو، شرط جدید اعلام کرد
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز تصریح کرد: اوکراین از سوی آمریکا هدایت می‌شود.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
امروز، رجب طیب‌اردوغان، مردی که به مدت دو دهه بر سیاست ترکیه تسلط داشت، به دنبال تمدید حکومت خود برای پنج سال دیگر است. اردوغان برای سومین‌بار به عنوان رئیس‌جمهور رقابت می‌کند. پیش‌تر وی سه دوره نیز نخست‌وزیر این کشور از سال۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ بود. اما این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌ها برای وی خواهد بود.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
رئیس جمهور ترکیه هشدار داد ملت این کشور باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس‌بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند.
نامزد ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به خلاء موجود در سیاست حزب عدالت و توسعه گفت: اردوغان برای حفظ قدرت، سیاستی ناسازگار دنبال می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه از حل و فصل اختلافات دو جانبه با روسیه بر سر ساخت یک نیروگاه هسته ای در جنوب این کشور خبر داد.
رجب طیب اردوغان در خصوص لشکر کشی‌های ترکیه به شمال سوریه گفت: این عملیات‌ها برای مقابله با تروریسم بوده است. اینکه می‌گوییم یک شب ناگهانی حمله می‌کنیم، بلوف نیست و در ساعت خودش انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ